Bolgrad є одним з найкращих українських винних брендів і відрізняється від конкурентів провокативною комунікацію з цільовою аудиторію. Він перший в Україні виступив проти винних стереотипів і побудував комунікаційну платформу навколо гасла “Насолоджуйся вином, а не правилами”.
Команда New Strategies Group підтримує наявне позиціювання Bolgrad і зробить присутність бренду у соцмереж теж нестандартним.
Ми побудуємо комунікацію зі споживачами в Facebook та Instagram навколо зустрічного гасла “Підніми градус життя”. Адже українці купують Bolgrad, коли хочуть відсвяткувати якусь подію. І якщо настрій у когось з друзів не дуже, вина бренду піднімуть градус життя і допоможуть прожити час яскраво й весело, залишивши добрі спогади у серці, – каже СЕО New Strategies Group Володимир Чернер.
Підтримувати високий градус життя у спільноті команда проєкту планує за допомогою виразного візуального стилю і гумористично-розважальних постів, які налаштують підписників на позитивний лад і викличуть посмішку на обличчі.
Ми довго йшли до рішення про запуск бренду у соціальних мережах і шукали надійного креативного партнера. Нам подобається професійний підхід команди New Strategies Group щодо створення комунікаційної платформи у соцмережах й стратегії побудови знань навколо продуктових лінійок Bolgrad. Ми з нетерпінням чекаємо на відкриття спільнот у соцмережах і розраховуємо на добрі результати за підсумками перших рекламних кампаній, – коментує нове партнерство Надія Шунько, Head of Marketing TD "ALCOLINE".
За матеріалами прес-релізу