New Strategies Group взявся за просування одразу 5 брендів компанії "Вітмарк-Україна"

Комунікаційне діджитал-агентство New Strategies Group здобуло перемогу у SMM-тендері компанії «Вітмарк-Україна» на просування одразу 5 брендів: соків Jaffa і «Наш сік», холодних чаїв Nestea, дитячого харчування ТМ «Чудо-Чадо», а також бренду рослинного молока Vega Milk

Комментарии 1519
В намірах компанії вийти на новий виток розвитку брендів у digital-і з використанням трендів та
ідей щодо взаємодії з аудиторією.

За словами СЕО New Strategies Group Володимира Чернера, у кожного бренду «Вітмарк-Україна» свій життєвий цикл присутності в соцмережах, тож й стратегія просування буде різною. Так, в межах роботи з Jaffa, Nestea і «Чудо-Чадо», що давно присутні в Facebook та Instagram, агентство зробить акцент на підтримку вже сформованого іміджу.

Vega Milk у соцмережах лише рік, тому команда проєкту продовжить формувати його імідж, вибудовуючи знання про продукт в категорії рослинного молока.

«Наш Сік» тільки запустився, тому New Strategies Group зосередиться на лончі бренду в соціальних мережах.
Ми вже працюємо над створенням нового контенту із залученням крафтових відео та фотографій, що допоможуть втілити сміливі задумки клієнта. Тож слідкуйте за сторінками компанії «Вітмарк-Україна», позитивні зміни відбудуться незабаром

коментує Володимир Чернер.

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода