New Strategies Group змінив власника

Володимир Чернер після 5 років на посаді СЕО став власником комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group, що є партнером україно-британської комунікаційної компанії RAZOM Group.

Комментарии 947
За цей час SMM-агентство виросло до комунікаційного, а його клієнтський портфель поповнився брендами Henkel, Vitmark, Herbalife Nutrition, Bonduelle, Royal Canin, Suzuki, Bunge, Bolgrad тощо.

За словами Володимира, розвиток агентства став можливий завдяки налагодженим бізнес-процесам і професійній команді, що викладається на 100% заради досягнення бізнес-цілей агентства та його клієнтів.

В планах New Strategies Group, продовжувати нарощувати експертизу в SMM і виробництві крафтового фото- та відео контенту, інвестувати в технічне обладнання та підвищення експертизи команди, щоб й надалі поповнювати портфоліо клієнтів креативними, комплексними діджитал- та SMM-проєктами. А ще активно працювати над розвитком українського діджитал-ринку в рамках IAB Ukraine і ділитися з колегами міжнародним досвідом, дослідженнями й останніми тенденціями в SMM і дизайні.

«Як каже моя команда: «Тепер ми сильні та незалежні». Попереду багато викликів та нових цікавих проєктів, і ми до цього готові», – коментує Володимир Чернер, owner і СEO New Strategies Group.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода