“На цей раз нашим завданням було познайомити споживачів з лінійкою каш для дітей, зробивши акцент на сильні сторони продукції – натуральний склад, без пальмової олії і відповідність європейським стандартам якості, – розповідає Володимир Чернер, CEO New Strategies Group.
Щоб досягти поставлених цілей ми вирішили звернутися до мам-блогерів, які мають дітей з актуальним віком для годування кашами. Це було правильне рішення, оскільки до думок полярних в Instagram-блогерів аудиторія прислуховуються особливо. Нам було важливо, щоб мами та їхні діти на власному досвіді впевнилися у якості продукту. Тому ми передали їм набор із каш, які вони могли використати у кадрі та поділитися своїми враженнями”.
Блогери не тільки смакували продукт та робили із ним фото, а й заохочували аудиторію спробувати його, щоб скласти особисте враження. А ще проводили розіграші набору каш Bebi Premium серед послідовників.
Кампанія тривала протягом місяця і отримала схвальні відгуки аудиторії, понад 364 тис. охоплення та 57,7 тис. залучень.
“Ми задоволені задіяними інструментами та результатами кампанії з просування каш Bebi Premium і вже готуємось до наступного проєкту разом з командою New Strategies Group”, – коментує Дарина Горбатова, менеджер із розвитку брендів RedHead Family Corporation.
За матеріалами прес-релізу.