News Corp майже подвоїла свої прибутки завдяки цифровій рекламі та передплатникам

Чистий прибуток News Corp зріс на 95% порівняно з попереднім роком, а дохід за фінансовий рік, що закінчився в червні, досяг рекордних 10,4 млрд доларів, збільшившись на 11%

Коментарі 1499
Компанія американського медіамагната Руперта Мердока News Corp цього року майже подвоїла свої прибутки завдяки цифровій рекламі та передплатникам – до рекордних 760 млн доларів. Про це повідомляє The Guardian.

News Corp володіє, серед іншого, компанією News Corp Australia, численними сайтами в США та Великобританії, видавництвом HarperCollins і має контрольний пакет акцій рекламної компанії REA Group у сфері нерухомості.

Чистий прибуток News Corp зріс на 95% порівняно з попереднім роком, а дохід за фінансовий рік, що закінчився в червні, досяг рекордних 10,4 млрд доларів, збільшившись на 11%.

У компанії такі результати пояснюють роботою саме медіапідрозділу, який збільшив прибуток на 217 млн доларів завдяки цифровій рекламі та рекордній кількості цифрових передплатників.

За матеріалами detector.media
Обговорити з іншими читачами:
Погода