Newsfront PR Agency розпочинає співпрацю з Takeda

За результатами тендеру, агенція Newsfront розпочне співпрацю з глобальною біофармацевтичною компанією Takeda.

Комментарии 582

Перед агенцією стоїть завдання налагодити лояльні стосунки з головними стейхколдерами компанії, зокрема: лікарями, пацієнтськими організаціями та інститутами охорони здоров’я.

Takeda в Україні – єдина фармацевтична компанія в нашій країні і одна з п'яти українських організацій в цілому, яка третій рік поспіль визнана Top Employers Institute «Кращим роботодавцем». Компанія турбується не лише про гнучкість організації, різноманіття в команді та благополуччя співробітників, але й має власну філософію – Takeda-ism, яка об’єднує співробітників вже понад 200 років (Takeda заснована у 1781 році у Японії). Саме тому, одним із напрямів співпраці стане в тому числі й розвиток бренду роботодавця Takeda в Україні.

«Робота з однією із найбільших фармацевтичних компаній світу – ще один виклик для нас, - розповідає Володимир Дегтярьов, директор Newsfront PR Agency. – Пріоритетами у роботі компанії є турбота про пацієнтів, побудова довірливих відносин та репутації, що безпосередньо впливає на розвиток бізнесу. Takeda спеціалізується не лише на розробці та дослідженні революційних фармацевтичних продуктів, але прагне покращувати добробут населення завдяки соціальним ініціативам по всьому світу. Ми сподіваємося, що наші зусилля допоможуть збільшити доступ українців до інноваційних лікарських засобів та покращити рівень їхнього благополуччя».

Реалізувати поставлені задачі команді Newsfront допоможе експертиза роботи з фармацевтичними компаніями та організації соціальних ініціатив.


​За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода