Три неординарні лагери, кожен з яких має свою смакову особливість. Місія нового саббренду — повернути цінність і значимість простим митям життя, яких ми часто не помічаємо у буденній метушні.
«Пивний ринок перенасичений новинками. Кожен сезон з’являються нові бренди або існуючі випускають нові смаки. Нам потрібно було не потонути у цьому розмаїтті, виділитися, заявити нашу новинку по-особливому і одночасно так, щоб це було близько нашому споживачеві» — Анна Руденко, маркетинг-директор АB InBev Efes Ukraine.
Робота над цим лончем розпочалась ще задовго до карантину. Але так вийшло, що в момент реалізації ідея стала ще більш актуальною. Цінувати прості миті життя, коли можна бути разом і разом безтурботно відпочивати десь на мальовничій природі. Смакувати момент. Саме про це кампанія Варте. Звучить досить просто, але вся сіль в реалізації. В тому, що ми хотіли не лише показали цей момент глядачеві, щоб він був звичайним стороннім спостерігачем. Ми прагнули занурити його в цей момент, в саму його серцевину. Одну мить розкласти на багато яскравих деталей. На звуки, запахи, візуальні образи. І органічно вплести новий смак пива Варте у ряд цих переживань. Перейти від сторітелінгу до сторіфілінгу. Це наше агентське «ноухау», трошки спойлер, скоро про це вийде окрема стаття, stay tuned» — Світлана Цвєлєньєва, креативний директор MullenLowe Adventa.
AB InBev Efes Ukraine
Анна Руденко – Marketing Director
Олексій Попов – Marketing Manager
Валерія Гладіліна – Senior Brand Manager
MullenLowe Adventa
Світлана Цвєлєньєва – Creative Director
Олександр Плетенецький – Art Director
Катерина Мельник – Copywriter
Оксана Осадчук – Account Director
The MartiniShot
Hans Emmanuel – Director
Женя Губренко – DoP
Нікіта Кочкарьов – Executive Producer
Люда Салащенко – Producer
Настя Ковальчук – PostProduction Producer
Postproduction – TPH One
Sound – Propeller
За матеріалами прес-релізу