Nike ділить свій багатомільйонний медіа бюджет між PMG та Initiative

PMG займає Північну Америку, а Initiative — міжнародний інтегрований бізнес планування та закупівлі, завершуючи найбільший глобальний медіа-огляд бренду взуття за останнє десятиліття.

Коментарі 1297
Компанія Nike завершила глобальний огляд засобів масової інформації, розпочатий у грудні після поділу бізнесу між Mediabrands Initiative IPG та незалежним агентством PMG .

Бренд включив PMG як своє інтегроване медіа-агентство в Північній Америці. Nike використовуватиме переваги технологічної інфраструктури PMG для своїх переваг.

Wieden + Kennedy, креативна агенція Nike понад 35 років, раніше займалася медіаплануванням у Північній Америці. Національний рахунок Nike оцінюється в 300-400 мільйонів доларів, повідомили джерела Campaign US.

Initiative стала великим переможцем на міжнародному рівні, зайнявши бізнес у Європі, Азії та Латинській Америці. Раніше міжнародний бізнес був розділений між Mindshare, яка подала заявку на збереження облікового запису, а також Anomaly у деяких частинах Європи та Азії та Hakuhodo в Японії. 

Огляд, який охоплював бренди Nike і Jordan на всіх основних ринках компанії, оцінюється в загальну суму в 1 мільярд доларів. Тендерний процес почався в грудні і повинен був завершитися навесні, але остаточні контракти були підписані в кінці липня, за словами джерел. R3 очолив процес торгів, але відмовився від коментарів.

Обговорити з іншими читачами:
Погода