Ніякого “плану Гавриша” немає

Роман Гавриш, управляющий партнер интернет-агентства Aimbulance, известен на рынке не только креативными идеями, яркой командой единомышленников, но и стилем ведения бизнеса.

Комментарии 2702

В жизни и на работе он разговаривает на украинском языке, а недавно в тандеме с европейским дизайнером Йованом Роцановым он разработал логотип и дизайн-код Ивано-Франковска. Роман говорит, что никакого «плана Гавриша» у него нет, но мы-то знаем, что ничего просто так не дается, тем более в рекламном бизнесе.

19 июня Роман выступит с докладом на конференции «Интерактивный маркетинг» проекта UADIGITAL. Сегодня Sostav.ua говорит с Романом о цифре, подходе tailor-made, бюджете в 500-600 тыс. грн, и о других интересных вещах.

Роман, вы - один из пионеров интерактивного маркетинга. В биографии даже был профессиональный скандальчик, связанный с уходом из Brainberry.  К чему это мы? Да просто хотим на Вашем примере показать, что нужно не бояться двигаться дальше. Что для вас послужило тем самым толчком для создания нового сильного агентства Aimbulance?

Загалом, всі мотиви викладені у зазначеному вами матеріалі. Головна ціль, яка стояла перед нами тоді – розвиватися саме за своїм сценарієм, робити те, у що віримо. Вважаємо, що вийшло у нас непогано. Хоча, судити, мабуть, нашим клієнтам.

Сегодня Aimbulance – не просто не плохое, а одно из  самых успешных агентств цифрового маркетинга на рынке Украины. Вы действительно занимаетесь исключительно цифрой, или бывает по-всякому, ведь нынче многие на рынке сетуют на отток бюджетов. К примеру, медийкой, «визитками» занимаетесь?

Цифра – це наше ядро. Проте, стає все більше комплексних запитів у тому числі на розробку та імплементацію комунікаційної стратегії як в он-лайн так і в офф-лайн, які ми успішно реалізовуємо. Це досить органічний розвиток, оскільки он-лайн і офф-лайн все більше пов’язані між собою. Серед офф-лайн комунікацій є і відеоролики, і принти, і наружка. Причому, послуги з виробництва відеороликів ми можемо надавати і окремо, без digital кампаній. Також, займаємось і діджитал медійкою – плануванням, розміщенням, управлінням real-time та аналізом ефективності. Але, на відміну від великих медіа агенцій, ми пропонуємо більш кастомізований tailor-made підхід, орієнтований на максимальну еффективність, а не на “об’єми” та низьку ціну. В цілому ж, ми більше орієнтовані на комплексну стратегічну роботу з клієнтами, а не на єдиноразові, короткотермінові проекти.  

Среди ваших клиентов - в основном крупные бренды. Когда, по-вашему, подтянутся остальные - средний бизнес?

Не думаю, що агенції, які заточені на великий бізнес, будуть адекватно обслуговувати середній бізнес. У середнього бізнесу наразі є агенції які їх обслуговують – як правило більш точково – SEM, CPA, SEO, розробка сайтів тощо.

А какой средний бюджет оптимальной диджитал-кампании? Посоветуйте, какую долю в планировании должен занять диджитал, исходя из собственных знаний об эффективности интерактивных кампаний. (Можно привести пример).

Доля цифри в медіа-спліті повинна залежати від аудиторії. Тому тут не можна назвати якогось загального правила для всіх. Єдине правило – проаналізуйте пенетрацію Інтернет серед вашої ЦА. І якщо вона доволі значна – перегляньте свій підхід до бюджетування цього каналу.

Середній бюджет комплексних кампаній, які ми зараз запускаємо складає 500-600 000 грн.

Сразу видно, Aimbulance  - команда единомышленников. У лидеров агентства даже стиль и прически похожи, некоторых можно принять даже за братьев J  Не боитесь, что со временем ваши взгляды на бизнес все-таки разойдутся, и что в таком случае планируете делать дальше? Есть запасной план Романа Гавриша?

Насправді, ніякого “плану Гавриша” немає.

Виключати такі можливості, звичайно, не можна, але, думаю, жоден з нас поки не розглядає таку ситуацію. Ми дійсно однодумці, яким подобається те, що ми робимо разом. В цьому якраз сила партнерства. Маємо надію, що вектор нашого подальшого особистого розвитку буде так само йти параллельно і це буде тільки позитивним чином відображатись на розвитку і діяльності компанії.

Вы выступаете спикером на конференции UADIGITALS «Интерактивный марктетинг», которая пройдет в Киеве 19 июля. Дайте читателям несколько тезисов для «затравки».

Тема моєї доповіді: “Digitalizing Point of Sales. Як цифра виходить в точку продажу і навіщо.”

·         Головна проблема цифри для більшості категорій товарів – вони продаються, наразі, офф-лайн. Це значить, що ми не можемо застосовувати зручні для нас інструменти аналізу/трекінгу споживацької поведінки та відслідковування результатів аж до ціни за залучення покупця. Тому нам треба думати не тільки над тим, як привести більше людей в сегмент он-лайн покупок, але і як оцифрувати момент покупки та зв’язати його з нашою он-лайн комунікацією.

·         Офф-лайн досвід споживача може бути значно більш яскравим аніж он-лайн. Бо сюди додаються ще кілька відчуттів – дотик та запах. Це значно розширює можливості взаємодії зі споживачем та його враження від комунікації.

·         Більшість цікавого контенту, який ми споживаємо он-лайн, створено офф-лайн. Тому взаємодія з брендом офф-лайн дуже цінна з точки зору генерації earned media contacts.

Зарегистрироваться на конференцию UADIGITALS: http://uadigitals.com/

 

Беседовала Дарья Сухенко, Trembita PR 
http://sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie