Інноваційна реальність івентів від Magic Factory

2020 рік кинув виклик багатьом сферам діяльності, не стала виключенням і івент-індустрія. Але ж не дарма говорять, що криза – це нові можливості. Незважаючи на заборону проведення івентів у зв’язку з карантинними вимогами, все ж таки вдалося організувати масштабній захід, щоправда, в онлайн форматі.

Комментарии 949

Завдяки останнім технологіям з'явилась можливість звичайний онлайн-івент перетворити на ціле інтерактивне шоу. Одна локація, три сцени, чотири знімальні точки, два ведучих та тонні техніки – це були важливі умови для проведення церемонії LIGA ZAKON AWARDS 2020.

Тематикою заходу було обрано венеційський маскарад, адже декілька століть тому людство також стикалося з пандемією, звідки і пішло усім нам добре відоме слово «карантин».

У ті часи маски стали невід'ємною частиною життя населення Венеції. Зараз ця тема стосується й нас, тому церемонія у такому форматі є актуальною, а застосування високих технологій демонструє нові форми і можливості комунікації.

Справити «WOW-враження» на глядачів вдалося завдяки поєднанню традиційної вишуканої Італії із високотехнологічним шоу. Для створення такого концепту церемонії Magic Factory знадобився місяць підготовки.

Перед початком роботи над івентом було створено 3D візуалізацію сцен та 3D відео майбутньої церемонії з усіма артистами, щоб заздалегідь побачити, як це буде відбуватися наживо.

Для забезпечення безперервної трансляції на екрані необхідно було залучити аж три сцени. Перша була для ведучих заходу, що була обладнана увігнутим екраном та прозорим подіумом із світловим підсвічуванням, від якого неможливо було відвести очей.

На другій сцені оркестр очаровував  глядачів мелодійними звуками, а родзинкою цієї локації став 3D меппінг (об'ємна проєкція),  який дозволив втілити усі світові інсталяції та продемонструвати фантастичні спецефекти.

Третя сцена була відведена саме для діджитал номерів. ЇЇ заздалегідь облаштували кінетичними лебідками, LED towers, екраном та професійним світлом, що дозволило продемонструвати номери високого класу.

Фішкою всієї церемонії стали саме інноваційні номери, адже кожен був наповнений концептуальною ідеєю та сучасним технічним обладнанням.

Концепція першого номеру полягала в тому, щоб продемонструвати здобутки компанії за рік, але не просто на екрані, а завдяки проєкції у вигляді сот, світлових спецефектів та взаємодії контенту з артистом.

Другий номер занурював глядачів у справжню Італію з її карнавальною атмосферою та венеційськими масками. Шоу-балет настільки вдало показав італійський дух, що на секунду здалося, що глядачі дійсно перемістилися у цю країну. Спеціально створені діджитал маски в соціальних мережах надали можливість кожному долучитись до цього неймовірного маскараду.

Ідея фінального номеру полягала у тому, щоб донести до аудиторії меседж: «Якими б не були інноваційні технології, ними все одно керуватиме людина». Цей фантастичний виступ запам’ятався взаємодією професійного колективу танцівників з кінетичними шарами, а лазерне шоу додало магічності та чарівності.

Результат перевершив усі сподівання – онлайн премію подивилося близько 10.000 людей.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода