Інноваційний проект AstraOne виводить новий рекламний формат на ринок України

AstraOne виходить на український ринок з новим форматом реклами, розташованим на зображеннях (In-image). Основою для формату є технологія штучного інтелекту, яка розпізнає зображення і текст.

Комментарии 1612

AstraOne - це партнерський проект компанії hybrid.ai, яка уже 2 роки успішно реалізує свої проекти в Україні.

Основною цінністю формату In-Image є те, що рекламне повідомлення нативно вбудовується в будь-який візуальне зображення на платформі. Цей формат відрізняється від класичних банерів ще й тим, що потрапляє в основний фокус уваги аудиторії, за рахунок чого є більш помітним, в порівнянні з іншими банерами, які потрапляють в поле так званої “банерної сліпоти”.

*для успішного перегляду банера, будь ласка, відключіть Adblock

Технологія побудована таким чином, що показ рекламного матеріалу розпочинається тільки при появі 100% зображення на екрані користувача, що забезпечує практично 100% видимість (viewability) всіх показів реклами.

При цьому одним з головних переваг саме AstraOne є використання штучного інтелекту (AI) — комп’ютерного зору (Computer Vision) і семантичного аналізу (Semantic Analysis).

Комп’ютерний зір — це технологія, за допомогою якої машини можуть знаходити, відслідковувати, класифікувати і ідентифікувати об’єкти, добуваючи дані з зображень і аналізуючи отриману інформацію.

Семантичний аналіз — алгоритм автоматичного розуміння текстів, як у випадку окремих слів, так і врозумінні змістового навантаження тексту.

При задіянні комп’ютерного зору відбувається детальне розпізнавання зображення, що робить можливим таргетинг на конкретні об’єкти (авто, гаджети), обличчя (зірки, чоловіки чи жінки), логотипи чи навіть ситуації (романтична вечеря, спортивний біг). Це відкриває можливості для створення нових типів комунікативних сценаріїв для рекламодавців на ринку України.

Окрім цього, в ході семантичного аналізу відбувається детальний розбір всього тексту на сторінці, що дає можливість враховувати при таргетингу також текст заголовку чи основного матеріалу. Система розуміє і прості ключові слова, і змістове навантаження тексту.

*для успішного перегляду банера, будь ласка, відключіть Adblock

AstraOne – це міжнародний проект, який співпрацює з найбільшими світовими рекламними агентствами: OMD OM Group, Media Direction Group, Dentsu Aegis, Publicis Group, GroupM, ADV, а також брендами: Volkswagen Group, Coty, Hyundai, Heineken, Adidas, 20 століття Fox і багатьма іншими.

Платформа також співпрацює з провідними і якісними українськими постачальниками інвентаря, а також запрошує до співпраці партнерів в Україні. Головна вимога — це якісні зображення на платформі, оскільки вони і є основою для реклами in-image.

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie