НО-ШПА® форте стверджує, що одна – добре, а дві – краще

Санофі в Україні запустила нову рекламну кампанію НО-ШПА® форте від Publicis Ukraine

Комментарии 2454

Навряд чи хтось буде сперечатися, що один у полі не воїн, однією рукою в долоні не плескатимеш, а одна ластівка весни не робить. Так от – кількість має значення! До такого висновку дійшла команда Publicis Ukraine, коли їм у руки потрапив бриф на НО-ШПА® форте – препарат від болю в животі, викликаного спазмом. І якщо поодинці здолати спазм досить непросто, то треба подвоювати зусилля. Саме подвійне дозування діючої речовини, як у випадку з НО-ШПА® форте, забезпечує посилену дію проти спазму.

На цьому зробила акцент креативна команда, розробляючи відео для digital-комунікації та інші візуальні матеріали. 

 video
 video

Команда агентства Publicis Ukraine:

Руслан Паламарчук – Creative Director

Роман Поліщук – Art Director

Денис Урусов – Senior Copywriter

Іванна Скульська-Лов – Managing Director

Марта Калинець – Account Director

Олександра Дмитрієва – Account Manager

Команда Санофі в Україні:

Оксана Радченко – Category Manager

Наталія Кравченко – Marketing Manager

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода