26 лютого, перед початком Всесвітнього мобільного конгресу у Барселоні, компанія показала новий логотип без знакового шрифту та синього кольору.
"Ми оновлюємо нашу стратегію, і, як ключовий фактор, ми також оновлюємо наш бренд, щоб відображати те, ким ми є сьогодні...", – йдеться у повідомленні гендиректора Nokia Пекки Лундмарка. Зараз компанія займається мережевими та комунікаційними технологіями.
"На думку більшості людей, ми все ще є успішним брендом мобільних телефонів, але Nokia вже не повʼязана з цим, – сказав Лундмарк виданню Bloomberg. – Ми хочемо запустити новий бренд, який зосереджується на мережах і промисловій цифровізації, це зовсім інша річ, ніж застарілі мобільні телефони".
video
За матеріалами Liga.net