NON STOP Evo представив альтернативний шлях еволюції

Стартувала рекламна кампанія від першого натурального енергетика NON STOP Evo

Комментарии 1881

З NON STOP Evolution історія виходить на новий виток, де природа та людина врешті досягають взаємної злагоди. 1 липня інноваційний, повністю натуральний енергетичний напій запустив рекламну кампанію, що охопить провідні телевізійні канали країни, простори інтернету та зовнішні рекламні носії найбільших українських міст, закликаючи споживачів відкрити для себе по-справжньому здорове джерело енергії, життєствердну красу та силу самої природи.

«NON STOP Evo – цілковито новий продукт для українського ринку, концепт первинної чистоти якого та натуральний склад дають велике поле для роздумів про інший, більш прискорений шлях досягнення гармонії. Для уникнення тривалого етапу "спроб і помилок" бракувало лише ключового елемента – конструктивної енергії NON STOP Evo. Тож нашою першою рекламною кампанією ми хочемо підкреслити, що повернення до лона природи з нашими новітніми науковими знаннями про неї та пошаною до її універсальних законів – це і є найвищий ступінь еволюції», – наголосив Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

В рамках рекламної кампанії «Еволюцію не спинити» було створено іміджевий відеоролик нового напою, присвячений біблійній версії розвитку людства крізь призму індустріальної естетики сучасності. За яскравою формою, в якій глядач стежить за пристрастю закоханої пари, сюжет непримітно піднімає безліч слушних питань. А що, якщо Едем – не рай? А що, якщо кохання – не гріх? А що, якщо є дещо жаданіше за заборонений плід? NON STOP Evo пропонує альтернативний шлях розвитку історії, де укус спокуси – лише цілющий, а пекельного змія раз і назавжди переможено енергією людських почуттів, благословенних самою природою…

Саме таку інтерпретацію отримала концепція NON STOP Evo від авторів сценарію – креативного агентства Tabasco. Творцем рекламного ролика виступив Леонід Колосовський – відомий український режисер та кліпмейкер, над відео працювала продакшн-студія Rocket Juice Film. Нова відеоробота транслюватиметься до кінця літа на таких загальнонаціональних телеканалах, як «Новий канал», ICTV, М1, М2, К1, Zoom, «Мега», НЛО-ТВ, «24 канал».

«Ми ставили перед собою непросте завдання – зробити власну версію історії Адама та Єви, натхненну роботами Девіда Лашапеля. Ми раді, що з нами був такий талановитий режисер, як Льоня Колосовський, адже у нього завжди безліч ідей та невгамовна пристрасть до творчого процесу. Ми також швидко порозумілися з креативним директором ГК "Нові Продукти" Сашею Стрижельчиком, який не лише привніс до проєкту своє неординарне бачення, але й знайшов дуже фактурну та харизматичну головну героїню, нашу Єву», – прокоментував результат творчої співпраці Олександр Смірнов, креативний директор та партнер агентства Tabasco. 

 video

Одночасно з телевізійною та інтернет-рекламою, NON STOP запускає зовнішню рекламу. До 31 серпня включно віжуал «Еволюцію не спинити» розміщуватиметься на білбордах, сіті-лайтах, скролах та інших форматах носіїв на вулицях Києва, Львова, Дніпра, Одеси та Харкова.

NON STOP Evolution – перший в Україні 100% натуральний енергетик, що з’явився на полицях українських магазинів у травні цього року. До складу напою входять екстракт баобаба, гінкго білоба, натуральний кофеїн та гуарана. Ідею первинної чистоти та цілковито природного походження вдало підкреслює сучасний мінімалістичний дизайн бляшанки авторства TS/D Agency. Ось як коментує концепт арт-директор і засновник агентства Дмитро Цапко: «NON STOP™ існує на ринку вже понад 15 років, і він не стоїть на місці, зазнаючи змін, підхоплюючи свіжі тенденції та втілюючи їх відповідно до смаків та очікувань цільової аудиторії. Еко-тренд, мода на лаконізм, захоплення інноваційними технологіями – все це лягло в основу нового напою як у сенсі форми, так і у сенсі наповнення».

​За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie