Nostra Media та «Магнікум»: На захисті сімейних стосунків

Війна – це, серед іншого, потужний генератор стресу. Повітряні тривоги, інтенсивні новини, постійні ризики впливають на українців як свого роду психологічна зброя, котрій потрібно протидіяти. Тому «Київський вітамінний завод» звернувся до Nostra Media задля комунікаційної підтримки українського медичного препарату Магнікум, який підвищує рівень магнію і заспокоює нервову систему.

Коментарі 753

«Магнікум випустили більше 10 років тому, він користується попитом і має добрі відгуки. На його просування не витрачалися великі ресурси, оскільки препарат сам по собі гарно знаходив покупця. Зараз, гадаємо, саме той час, коли його потрібно вивести з комунікаційної тіні, аби більше людей знало, що допомога є, вона поруч», – коментує Спартак Селезньов, керівник відділу маркетингу АТ «Київський вітамінний завод».

Експерти Nostra Media розробили послідовну стратегію просування препарату з урахуванням особливостей споживання інформації широкою аудиторією. Медіаспліт включає в себе  ТБ, Смарт ТБ та діджитал. Телебачення досі є найбільш релевантним каналом комунікації для людей старшого віку. Цей канал демонструє значний потенціал охоплення та концентрацію цільової аудиторії. Агенція врахувала високий рекламний клаттер у фармкатегорії, та, окрім класичної ТБ-реклами, запропонувала добудовувати ТБ-охоплення розміщенням спонсорського ролику. «За рахунок ще й залучення такого інструменту, як спонсорство, Магнікум відокремлений від проявів у загальному блоку реклами й отримує більш якісні контакти з аудиторією та вищий рівень знання», – каже Марина Заверуха, Client Service Head Nostra Media (NCG).

Щоб досягти більш молодих груп, використовуватиметься Смарт ТБ та діджитал. Агенція планує охоплення light TV viewers через рекламу для користувачів Megogo, які споживають контент на великих дисплеях – телевізорах. А завдяки медійним діджитал-інструментам будуть охоплені  користувачі інтернету на класичних десктопах та в мобайлі. Кампанія вже стартувала в вересні й триватиме до початку грудня.

«Ми бачимо цей продукт, як інструмент підтримки кожного з нас, і саме тоді, коли ми цього особливо потребуємо. Комунікація сфокусована на результаті, а слоган кампанії: «Магнікум» гармонія сімейних стосунків, – коментує Марина Заверуха. Працювати над запуском було особливо приємно, адже клієнт це партнер, разом із яким ми зростаємо й розвиваємось уже багато років. Наші фахівці запропонували оптимальний мікс інструментів для охоплюючої кампанії, щоб про переваги «Магнікум» дізналось якомога більше людей».

 video
 video
Обговорити з іншими читачами:
Погода