Нові моделі поведінки споживачів найбільше впливатимуть на маркетингову стратегію у 2022 році

Огляд тем, які матимуть найбільший вплив на маркетингові стратегії у 2022 році.

Комментарии 2749

- Близько трьох четвертих (73%) власників брендів стверджують, що постпандемічні зміни в поведінці споживачів значно впливатимуть на їхню маркетингову стратегію у 2022 році.

- Очікується, що економічний спад і підвищена турбота споживачів про довкілля також стануть важливими факторами для брендів наступного року.

За даними світового опитування керівників маркетингових компаній, проведеного WARC, зміни в поведінці споживачів досі є проблемою для маркетологів, хоча вже й пройшло майже два роки після початку пандемії.

Близько трьох четвертих (73%) власників брендів стверджують, що постпандемічні зміни в поведінці споживачів значно впливатимуть на їхню маркетингову стратегію у 2022 році.

Очікується, що економічний спад і підвищена турбота споживачів про довкілля також стануть важливими факторами для брендів наступного року.

З точки зору того, як маркетологи брендів планують адаптуватися до впливу COVID у 2022 році, найпопулярнішими методами будуть акцент на цифрових каналах (як повідомили 61%) та фокусування на залученні клієнтів (59%).

Інструкція для маркетолога на 2022 рік від WARC містить шість звітів, розроблених, щоб допомогти маркетологам приймати ефективніші рішення у 2022 році. Об’єднавши в собі масштабні теми, ключові інвестиційні дані та інструменти для прийняття рішень, вона допоможе вам швидко пристосуватися до змін. Детальнішу інформацію можна дізнатися тут.

Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.

Фото: https://depositphotos.com.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода