«Нові навички — нові професії»: соціальна реклама Дія.Освіта

Міністерство цифрової трансформації запустило соціальну рекламу про оновлену платформу Дія.Освіта

Коментарі 1512
«За новими поворотами є нове життя», — мовиться у відеоролику, знятому до запуску національної едьютейнмент-платформи актуальних знань і навичок Дія.Освіта. Ідея соціальної реклами полягає в тому, що кожен і кожна може вдосконалити свої навички, змінити фах або ж зовсім почати з нуля — і в цьому допоможе Дія.Освіта.
 video
Для українців зміни стали невід’ємною частиною буденного життя. Іноді вони очікувані чи заплановані, часом — вимушені й непередбачувані. Щонайменше п’ять мільйонів українців втратили роботу чи домівку через бойові дії і зараз шукають нові можливості. Платформа дозволить вимушеним переселенцям та всім охочим безоплатно здобути актуальні знання та розвинути навички в інклюзивному форматі. Дія.Освіта — це можливість зробити крок назустріч новій професії, можливість знову повірити в себе.

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода