У документі під назвою «Зміна цінностей» від світового лідера з прогнозування споживчих та дизайнерських тенденцій WGSN (та за сумісництвом партнера компанії WARC) визначені настрої споживачів, які мають переважати у цьому переповненому змін світі, а також описані стратегії ведення бізнесу, які знадобляться, щоб відповідати цим настроям.
Зокрема, організація WSGN виокремлює п’ять основних споживчих тенденцій:
- Фінансова нестабільність: жорсткі економічні умови призведуть до малоефективного споживання та вибору лише найбільш важливої та довговічної продукції.
- Проблеми зі здоров’ям: питання благополуччя споживачів і так залишалося у центрі уваги, а якщо до цього додати ще страх за фізичну і психологічну безпеку, та врахувати все більший розвиток самолікування – зовсім не дивно, що цей аспект став настільки критичним для споживачів.
- Синдром самотності: цей синдром, який набув поширення ще до початку пандемії COVID-19, був спричинений переходом від фізичних до цифрових відносин та все меншим рівнем згуртованості населення. Так званий «карантин» продовжиться і після пандемії, ставши нормою для багатьох поколінь.
- Пошук істини: до початку пандемії неточності та інформаційна пропаганда ставали справжнім місцем бойових дій у все більш необ’єктивному світі, де панує політика постправди. Коронавірус поставив питання правди на перше місце. Надійне та достовірне інформування населення ще ніколи не відігравало такої важливої ролі.
- Страхи, пов’язані з безпекою: від соціальних та політичних занепокоєнь до світової пандемії – безпека – це саме той демографічний і соціально-економічний фактор, який об’єднує увесь світ. Нині спостерігається зростання колективного занепокоєння, яке робить поняття рідної домівки як ніколи важливим.
У зв’язку з цим організація WGSN підготувала п’ять стратегій для відновлення стабільності:
- Додайте цінності своїй продукції. Створюйте не просто власні лінії товарів чи продукцію за низькими цінами, а вигадайте щось більш універсальне та багатофункціональне. До речі, не бійтесь грати на повну з косметичними засобами та товарами для дому, оскільки на них зараз найбільший попит.
- Подбайте про благополуччя споживачів, які свідомо дбають про своє здоров’я та шукають глобальні рішення у питаннях харчування, краси, спорту та домашньої гігієни.
- Отримайте довіру споживачів, які цінують правду. Поводьтеся зрозуміло, відкрито та чесно на всіх етапах вашої роботи. Поставтеся серйозно до соціальної відповідальності та покажіть, що ви дбаєте про своїх клієнтів.
- Просувайте тренд «Згуртованості» і пробудіть громадський дух як у справжньому, так і у цифровому світі, завдяки концепції «третього простору» та продукції, яка може зробити вас ближчими до ваших клієнтів.
- Запропонуйте споживачам комфорт та впевненість у різний спосіб. Покажіть, що дім може стати основним місцем для роботи, відпочинку та ігор. Додайте захисні властивості для одягу чи косметичних засобів, щоб убезпечити клієнтів перебування на вулиці.
За словами шеф-редактора WGSN Бетана Райдера «нині існують різноманітні можливості та рішення для брендів – від способів завоювати довіру своїх споживачів у складний економічний період до фокусування на добробуті клієнтів та продукції, яка зараз особливо цінується».
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.