Нові супергерої: КИЇВСТАР розповів про тарифи з любов'ю до України

Війна. Жоден бренд не стоїть осторонь. Усі працюють на перемогу, і тут уже не до комерції. Час допомогати та піклуватися одне про одного. Саме це й робить Київстар у своєму новому тарифі.

Коментарі 1937

LOVE UA – тариф із Суперсилами, які зараз найбільше потрібні українцям: додаткові хвилини, щоб спілкуватися з близькими, які не поруч; мегабайти, щоб завжди бути онлайн; доступний роумінг для зв’язку з рідними за кордоном тощо. У тарифі зібрали найкраще та найнеобхідніше.

Рекламну кампанію для LOVE UA створили креативники із SHOTS. Вона присвячена реальним супергероям без зброї – волонтерам. Це справжні і правдиві історії людей, які в мирний час були інфлюенсерами й акторами, а тепер стали опорою та підтримкою для сотень співвітчизників. Саме з ними Київстар асоціює свій бренд.

 video
«Зараз кожен з нас працює і робить на максимум. Від початку війни ми скасовували оплату, поліпшували сервіси, пропонували додаткові можливості, донатили, організовували, допомагали. Сподіваємось, це відчув кожен українець. Тож можна сказати, що Київстар – один з найбільших волонтерів у країні. От і наші герої тепер люди зі схожими поглядами та цінностями. Тим паче можливості наших тарифів і надалі залишаються незамінними для їхньої супердіяльності. Та й для життя мільйонів українців так само», – каже Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький.

 video
 video
Креативний директор SHOTS Стас Качановський додає, що ця робота далека від звичних комерційних відео:

«Навряд чи сьогодні можливий просто хороший ролик без соціального контексту. Тож нова кампанія від Київстар – це і дяка кожному волонтерові, і точний зріз сьогодення, і мотивація на подальші дії. Це те живе і справжнє, що висить у повітрі. І тільки потім, у п’яту або десяту чергу, це реклама».

Змінилося не лише наповнення, а й сам вигляд продукту. Основою нового дизайну старпаків стали елементи вишиванки як національного коду українців. Креативники переосмислили їх, зробили об’ємними та футуристичними. 
Лідер дизайн-відділу SHOTS Міша Поліванов пояснює: «Усі ці коди-символи справжні і дійшли до нас із глибини віків. Наприклад, обкладинку старпаку LOVE UA прикрашає символ “новий початок”, а LOVE UA. БІЗНЕС – символ ”успіх”. 
Загалом ми використовуємо аж цілих 12 таких знаків: “сила”, “дім”, “перемога”, “краса”, “любов”, “Україна” тощо. Та все ж це не історично-дослівна цитата, а радше наш тренд-апгрейд. Бо саме ось це поєднання глибинних цінностей і суперсучасних технологій завжди й вирізняло бренд Київстар».
За матеріалами прес-релізу
Обговорити з іншими читачами:
Погода