Нова айдентика Книжкового Арсеналу

Головний літературний фестиваль країни змінив візуальний стиль.

Комментарии 1644
Фото надані прес-службою Мистецького арсеналу (фотограф: Попенко, Ландар, Переверзєв, Синьков).
Фото надані прес-службою Мистецького арсеналу (фотограф: Попенко, Ландар, Переверзєв, Синьков).

Нову айдентику, у якій слова формують зображення, розробила брендингова агенція АТАКА спільно з арт-директоркою Мистецького Арсеналу та командою фестивалю.

Книжковий Арсенал давно перестав бути книжковим фестивалем. Це масштабна подія, що об’єднує літературну та мистецьку сцени, і візуальний стиль мав передавати цю ідею.

Натхненням для дизайнерів стало “поезомалярство” — техніка, що поєднує словесність та візуальність. На початку ХХ ст. її використовували поети-авангардисти. Вони надавали віршам різних форм, підсилюючи суть та настрій твору.  

В основі айдентики — текст. Його складають у форми, візуалізуючи таким чином тему фестивалю, яка щороку змінюється. Тема 2019-ого “Сусідство: відкрите питання”: шрифтові композиції зустрічаються, перетинаються та взаємодіють.

“Ми прагнули створити стиль, який житиме з Книжковим Арсеналом багато років. Cистема мала бути гнучкою, давати простір для творчості дизайнера, адаптуватись під різні формати, але при цьому залишатись впізнаваною із року в рік.” — Руслан Гордієнко, засновник брендингової агенції АТАКА.

“Важливим мені здається те, що у роботі над айдентикою ми підтримали тему фестивалю, адже кілька дизайнерів із дуже різним бекграундом та стилем працювали над створенням дизайну. А ще важливiше — ми реально кайфонули вiд процесу.” — Лєра Гуєвська, арт-директорка Мистецького Арсеналу.

Нову айдентику вже можна побачити на вулицях Києва та на самому фестивалі.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода