Нова айдентика мережі супермаркетів “Рукавичка”

Агентство mirrolab розробило новий образ Рукавичці, щоб позицію підкріплював.

Комментарии 2598

Жила була на заході України мережа супермаркетів “Рукавичка”. З кожним роком росла вона – все більше охочих йшло до неї за покупками. І настав час Рукавичці змінитися. Новий образ сформувати, щоб позицію підкріплював. Щоб більше тепла і затишку дарувати людям та їх родинам.

Тож вирішила Рукавичка редизайн зробити

Непросте завдання стояло перед командою mirrolab. Врахувати цільовий сегмент, впорядкувати всі інформаційні, рекламні матеріали та освіжити айдентику. А головне – збільшити кількість відвідувачів 20-40 років з хорошим доходом.

З усім справилась відважна команда. Розробили гайдлайн використання логотипу та єдину систему використання матеріалів: інформаційних, маркетингових та комунікаційних.

А щоб сформувати позитивний імідж бренду, запропонували клієнту використати бренд- персонажів для комунікації.

І прийшли до Рукавички казкові герої

Стильними і сучасними стали відомі герої Рукавички. Навіть бабл із месенджерів використовують. Через нього вони знайомляться, розповідають про бренд, пропонують смачну новинку, свіжий продукт чи просто каву. Основу зробили чистою — без зайвих деталей і акцентів. Так казкова айдентика не виглядає дитячою чи мультяшною. Для візуальної цілісності використали кольори, що перегукуються з логотипом.

Дружньо і привітно заговорили нові герої Рукавички, чим підкреслили домашність і родинну позицію супермаркету.

Зажили всі казково і затишно

Скоро в усіх магазинах покупці побачать казку наживо. Познайомляться з героями і усміхатимуться щораз, коли заходитимуть до Рукавички, щоб принести рідним тепло і настрій.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie