The Future Viewing Experience оцінює найближче майбутнє теле- та відеоландшафту, в якому смарт-телевізор став основним рушієм збільшення використання підключених потокових служб.
Для власників засобів масової інформації ера приставок добігає кінця, і зараз триває битва за контроль над основним шлюзом доставки відео в дім: підключений телевізійний екран.
Тим часом бренди стикаються з перспективою дворівневої рекламної екосистеми, у якій тих, хто може дозволити собі вільне від реклами середовище, може стати дедалі важче охопити.
- Значні кроки до вертикальної інтеграції визначатимуть довгострокову перспективу, оскільки глобальні медіавласники прагнуть контролювати весь ланцюг, від виробництва контенту до доставки додому. Ця тенденція може означати уповільнення доступності контенту.
- Медіакомпанії прагнуть окупити свої значні інвестиції в інтелектуальну власність, просуваючи франшизи та заробляючи на глобальних і місцевих фанатах. Інтернаціоналізація культури та любов молодшої аудиторії до субтитрів відкривають еру, коли місцевий контент може стати глобальним.
- Критична маса для глобальної служби буде перевищувати всіх, крім кількох гравців з цінною та великою інтелектуальною власністю. Незалежне виробництво залишатиметься значним, оскільки менші та нішеві гравці знайдуть цінність у співпраці з іншими для ефективної конкуренції.
- Сервіси потокового передавання використовують більш орієнтований на мовників послідовний підхід до випуску флагманських оригіналів, що сприяє підвищенню популярності та подовженню підписок. У майбутньому будуть менше використовувати бокс-сети.
- Якщо складність екосистеми розповсюдження відео вдасться ефективно вирішити, смарт-телевізори зможуть забезпечити справжню адресність, пропонуючи трансформаційні можливості та створюючи нові форми реклами.
Фото: https://depositphotos.com.