Нова ера відеоринку

У той час як відеоринок вступає в новий період гібридних моделей, багато послуг SVOD і BVOD переходять як на рівні без реклами, так і на рівні з підтримкою реклами, що ставить нові виклики як для мовників, так і для рекламодавців, йдеться в новому звіті від Кантар.

Коментарі 1137

The Future Viewing Experience оцінює найближче майбутнє теле- та відеоландшафту, в якому смарт-телевізор став основним рушієм збільшення використання підключених потокових служб.

Для власників засобів масової інформації ера приставок добігає кінця, і зараз триває битва за контроль над основним шлюзом доставки відео в дім: підключений телевізійний екран.  

Тим часом бренди стикаються з перспективою дворівневої рекламної екосистеми, у якій тих, хто може дозволити собі вільне від реклами середовище, може стати дедалі важче охопити.  

  • Значні кроки до вертикальної інтеграції визначатимуть довгострокову перспективу, оскільки глобальні медіавласники прагнуть контролювати весь ланцюг, від виробництва контенту до доставки додому. Ця тенденція може означати уповільнення доступності контенту.  
  • Медіакомпанії прагнуть окупити свої значні інвестиції в інтелектуальну власність, просуваючи франшизи та заробляючи на глобальних і місцевих фанатах. Інтернаціоналізація культури та любов молодшої аудиторії до субтитрів відкривають еру, коли місцевий контент може стати глобальним.  
  • Критична маса для глобальної служби буде перевищувати всіх, крім кількох гравців з цінною та великою інтелектуальною власністю. Незалежне виробництво залишатиметься значним, оскільки менші та нішеві гравці знайдуть цінність у співпраці з іншими для ефективної конкуренції.   
  • Сервіси потокового передавання використовують більш орієнтований на мовників послідовний підхід до випуску флагманських оригіналів, що сприяє підвищенню популярності та подовженню підписок. У майбутньому будуть менше використовувати бокс-сети.  
  • Якщо складність екосистеми розповсюдження відео вдасться ефективно вирішити, смарт-телевізори зможуть забезпечити справжню адресність, пропонуючи трансформаційні можливості та створюючи нові форми реклами.  

Фото: https://depositphotos.com.​

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода