Нова горілка, що спокушає чистотою

Компанія Eastern Beverage Trading виводить на український ринок нову горілку кристальної чистоти ARCTICA.

Коментарі 2834

«Цей бренд створений спеціально для тих, хто цінує справжню чистоту продукту. Флагманська позиція Arctica Nordic містить лише найчистішу воду та спирт найвищої якості. Незважаючи на відсутність будь-яких пом'якшуючих компонентів, продукт дуже приємний та м’який у споживанні. Наші тести показали, що ARCTICA не потребує закуски)» - Безуглий Олексій, маркетинг-директор Eastern Beverage Trading.

Чистий холодний дизайн, унікальна форма пляшки створюють особливий образ нової горілки.

Головне завдання, яке було поставлене перед креативним агентством TBWA\Ukraine, донести до споживача раціональний меседж про чистоту продукту на емоційному рівні.  Так народилася ідея АРКТИЧНОЇ DOLCE VITA - особливого світу арктичної чистоти, де все навколо створено тільки з однією метою - спокушати чоловіків.

ARCTICA, і разом з нею арктична dolce vita будуть доступні кожному чоловіку в Україні.  І ця спокуса буде найчистішою.

Новий алкогольний бренд представлений у трьох позиціях: Arctica Nordic, Arctica Polar та Arctica Coldberry.

 video

ТОВ «Істерн Беверідж Трейдинг»

Олексій Безуглий – маркетинг-директор

Дмитро Кущ – груп бренд-менеджер

Ольга Скрипченко – молодший бренд-менеджер

TBWA\Ukraine

Світлана Цвелєньєва - креативний директор
Ольга Перепелиця - екаунт-директор

Антон Момот – арт-директор

Тарас Бай – молодший арт-директор

Продакшн-студія LimeLite:

Ноэ Лефевр – Режиссер

Денис Лущик – Оператор

Дарья Андрущенко - Исполнительный продюсер

Настя Иващук - Линейный продюсер

Пост продакшен - TILT FX

Звук - Евгений Бедненко

За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода