Створений командою Wieden+Kennedy London, ролик відзначає впевненість і майстерність жінок сьогодні, а також майбутнє жіночої гри, яка займає центральне місце цього літа. До нього входять капітан «Левиць» Лія Вільямсон, француженка Марія-Антуанетта Катото, Алексія Путеллас з «Барселони», Ада Хегерберг з Норвегії, Магда Ерікссон і Перніл Хардер із «Челсі», а також фрістайлістка світового класу Роккі Хехакайя та дівчата з низових команд по всій Європі.
Окрім вшанування спортсменок і гри, реклама допомагає стимулювати додаткові зміни, які покращать майбутнє спорту, так само, як рівень футболу ніколи не був вищим – з інвестиціями, висвітленням у ЗМІ та натовпами на рекордних рівнях, а також багато іншого.
Окрім вшанування спортсменок і гри, реклама допомагає стимулювати додаткові зміни, які покращать майбутнє спорту, так само, як рівень футболу ніколи не був вищим – з інвестиціями, висвітленням у ЗМІ та натовпами на рекордних рівнях, а також багато іншого.
video