Нова кампанія Nike для жіночого футболу стала закликом до рівності

Nike щойно випустила свою кампанію-гімн для жіночого чемпіонату Європи з футболу, у якій бере участь зірковий склад разом із молодими гравцями. Новий фільм режисера Валентина Петі демонструє швидкість, технічні здібності та чисту якість жіночої гри, які ніколи не були вищими.

Коментарі 1722
Створений командою Wieden+Kennedy London, ролик відзначає впевненість і майстерність жінок сьогодні, а також майбутнє жіночої гри, яка займає центральне місце цього літа. До нього входять капітан «Левиць» Лія Вільямсон, француженка Марія-Антуанетта Катото, Алексія Путеллас з «Барселони», Ада Хегерберг з Норвегії, Магда Ерікссон і Перніл Хардер із «Челсі», а також фрістайлістка світового класу Роккі Хехакайя та дівчата з низових команд по всій Європі.

Окрім вшанування спортсменок і гри, реклама допомагає стимулювати додаткові зміни, які покращать майбутнє спорту, так само, як рівень футболу ніколи не був вищим – з інвестиціями, висвітленням у ЗМІ та натовпами на рекордних рівнях, а також багато іншого.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода