9 грудня кейс TryBlueSky від MEX a member of Havas отримав ще дві нагороди на Національному фестивалі соціальної реклами. Кейс отримав 1 місце в номінації “Комплексна соціальна реклама” та 2 місце в номінації “Зовнішня соціальна реклама”. Не враховуючи цих двох перемог, раніше TryBlueSky отримав 18 нагород, а попереду ще 3 номінації в Effie.
В своїй соціальній кампаніі агенція запропонувала перемістити проблемних підлітків з вулиць в небо. Наші колеги використали канал дистрибуції наркотиків для запрошення молоді спробувати щось більше. Спробувати небо! Молодь зв'язувалася з "наркодилерами" (представниками агентства), але замість наркотиків отримувала листівки для безкоштовного стрибка з парашутом. Стрибок був введенням в безкоштовні освітні курси, де здійснюється навчання та виховання дітей і підлітків.
MEX a member of Havas дуже пишається кейсом, тож привітаймо їх!
За матеріалами прес-релізу