“Нова Пошта” закликає не провтичити Новий рік

Причому буквально. У телеграм-каналі “Не провтич Новий рік!”, створеному диджитал-агенцією MokCo спільно з “Нова Пошта”, зібрані привабливі новорічні знижки на різного роду подарунки, конкурси з цікавою механікою та нагадування вибрати рідним презент. Іноді навіть КАПСОМ.

Комментарии 2115

Таким чином “Нова Пошта” нагадує користувачам про якісний сервіс і виражає турботу про своїх клієнтів водночас.

“Ми розпочали з того, що подумали: чи є в людей справжня новорічна проблема, з якою ”Нова Пошта” реально може допомогти? Ялинка? Так, але трішки на поверхні. Іграшки? Те саме. А потім згадали, що й самі втичимо придбати подарунки. І 30 та 31 грудня — цілий квест, де ти в паніці бігаєш по різних ТЦ, бо замовити щось кльове онлайн просто немає часу”, — розповідає засновниця диджитал-агенції MokCo Тетяна Мокренко.

Окреме місце в проєкті належить сторітелінгу, жартам та голосувалкам для користувачів. У веселій манері “Нова Пошта” розповідає про трагікомічні історії жахливих подарунків, створює свої меми та спілкується з аудиторією через пропонуйку.

“Контент від людей про людей — найбільш емоційний, і його легше сприймати. А “Нова Пошта” — це турбота про людей. Тому в процесі розробки Tone of Voice та рубрик у нас був ідеальний match. Трішки піклування від компанії, дрібка життєвої самоіронії, жменька інтерактиву. Так народився персонаж Олег, який не придбав подарунок й залишився без дівчини, та інші персонажі з комічними історіями”, — зазначає старша копірайтерка агенції Юлія Івакіна.

Усього за кілька тижнів існування канал набрав уже більше 6 тисяч підписників і стрімко крокує далі.

Не провтичте підписатися! @Ne_provtich_NR

Краще до Нового року.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода