Нове народження продакт-плейсмент на Best Marketing Practices

Дмитро Мошаров, Managing Director, Media First Ukraine в рамках конференції Best Marketing Practices розкаже про те, як працює продакт-плейсмент в Україні та на глобальному ринку.

Напередодні свого виступу, Дмитро дав коментар до своєї доповіді:  

«Щороку в усьому світі зростають витрати на промо-активності, все більше грошей витрачається, щоб дістатися до клієнта з усіх каналів комунікації.

Але покупця вже не наздогнати. Він дивиться тільки те, що йому подобається, і споживає тільки такий контент, який вибирає сам.  

І тут, озброївшись брендом/продуктом, ми знаходимо такий сегмент, де продукт буде впливати на цільову, але не авторитарно, забираючи рекламний час. Ми підемо шляхом самураїв: спокійно просунемо товар,  через вашого улюбленого героя у  продовженні телесеріалу на 1+1, чи молодої зірки у ток-шоу на СТБ, за розвитком якого ви стежите. Продакт-плейсмент чекає нас у багатьох сегментах контенту, який ми дуже полюбляємо: фільми, серіали, ігри, музичні кліпи тощо.

В рамках конференції я розкажу, як працює продакт-плейсмент у нас в Україні та на глобальному ринку, які тренди цього напрямку та динаміка, в залежності від різних типів контенту.

Наприклад, ви дізнаєтесь, як незвично працюють з брендами у кіберспорті, бо формати споживання контенту через ігри відрізняються від форматів у фільмах чи серіалах.

Будуть приклади, цифри і наші кейси, приходьте!

А поки чекаєте на 19-ий КМФР, подумайте, наприклад, про старий та улюблений багатьма фільм «Сніданок у Тіффані», та спробуйте здогадатись, продакт-плейсмент це, чи ні»

Якщо ви не встигли оформити акредитацію на фестиваль до дедлайну, не варто журитися! У вас буде можливість акредитуватись на місці, в день фестивалю.

Наважуйтесь дізнаватись більше із 19-им Київським Міжнародним Фестивалем Реклами!

До зустрічі на ВДНГ!

sostav.ua