Новий бренд «УкрПозика» – прорив на українському фінансовому ринку

Сервіс фінансової допомоги «УкрПозика» здійснив неймовірний прорив в українському медійному просторі і на фінансовому ринку

Комментарии 1457

Завдяки внутрішнім ресурсам команда «УкрПозики» запустила креативну рекламну кампанію, яку менше ніж за три місяці встигли полюбити мільйони українців. Як бренду вдалося завоювати довіру споживачів за такий короткий час та чого компанія досягла – читайте у коментарях від Brand Manager – Руслана Клименка.

Успішна маркетингова стратегія

За словами Руслана Клименка, креативну концепцію команда розробила самостійно, без залучення рекламних агенцій. «Маркетинговий інсайт, який ми реалізували в гаслі, – «Можу собі дозволити» – відображує реалії нашого суспільства, коли українці відмовляють собі навіть у найнеобхідніших речах, не кажучи вже про подарунки, подорожі та розваги. Ми дозволили нашим користувачам не відмовлятися від того, що вони прагнуть. І запропонували їм вигідні умови оформлення першої позики – кешбек у розмірі 7% від суми погашення. Такого до нас жоден із конкурентів не пропонував», – зізнається Руслан.  

Обличчя бренду – народна зірка

Успішна комунікація має розповідати історію, у якій кожен побачить себе. Саме тому «УкрПозика» запросила зіркову маму Вєрки Сердючки. «Для реалізації маркетингової стратегії ми запросили в якості амбасадора бренду народну улюбленицю – маму Вєрки Сердючки, – розповідає бренд-менеджер Руслан Клименко. – З нею було відзнято гумористичні промо-ролики, креативно брендовано станції та вагони метро».

За легендою, що передувала рекламній  кампанії, всі вважали, що мама живе за рахунок грошей своєї доньки Вєри. Але насправді вона завдяки сервісу «УкрПозики» отримала повну фінансову незалежність і може собі дозволити значно більше: вирушити на шопінг за кермом дорогої машини, замовити найдорожчий коктейль у барі, придбати  дорогоцінний подарунок для своєї доньки та навіть вирушити у морський круїз на фешенебельному лайнері. Це відкриття здивувало не тільки глядачів, але й саму Вєрку Сердючку.

«Таким кроком наша команда хотіла залучити свою цільову аудиторію – простих людей, у яких періодично виникають фінансові труднощі і які завдяки сервісу «УкрПозика» можуть долати їх без зайвих дій», – пояснив Руслан Клименко.

Ринкові цілі

Щоб виділитися у загальному рекламному шумі, компанія поставила перед собою складну задачу – розміщати таку кількість рекламних повідомлень, які дозволили б їй втримати увагу цільової аудиторії та забезпечити стабільний приріст нових клієнтів на сайті.

Для досягнення поставлених цілей були використані найбільш охватні канали комунікації – телебачення, інтернет та реклама в метро. В рамках головної мети – виділення в загальній рекламній масі – компанія поставила за ціль завоювати долю голосу №1 в період лончу (листопад 2019-го-січень 2020-го). У цей період були визначені наступні тактичні кроки:

  1. «Медійний тиск» 450-550 TRP (target rating point) на тиждень.
  2. Фіксація перших позицій у рекламних блоках на ТОП-5 ТБ-каналах.
  3. Нестандартний прояв у метро – брендування станцій та вагонів.

Першим тактичним кроком стала швидка побудова охоплення цільової аудиторії. Необхідно було максимально збільшити відсоток цільової аудиторії, яка контактувала б з рекламними повідомленнями та переходила б на сайт компанії. Другий тактичний крок -  фіксація  перших позицій у рекламних блоках – дозволив виділитись у загальному рекламному шумі та отримувати максимальну кількість трафіку на сайті. І третій крок полягав у креативному прояві в місцях, де найчастіше буває цільова аудиторія, – «підземка». Тому було вирішено забрендувати вагони і станції метро у Києві та Харкові.

Ринковий інсайт

Уже нікого не здивуєш позикою під 0% – багато українських компаній працюють за такими умовами. Тому «УкрПозика» робить сміливий крок: онлайн-сервіс пропонує кешбек у розмірі 7%. Не дивно, що така унікальна пропозиція відразу сподобалася потенційним користувачам.

З моменту старту рекламної кампанії об’єм виданих позик збільшився у 4,5 рази, а кількість нових клієнтів зросла на 300%.

Шалений результат був би просто неможливим без вдалої комбінації місії та головного меседжу компанії, бренд-амбасадора, УТП та креативу. У 2020 році «УкрПозика» продовжуватиме колаборацію з «народною мамою», надалі стрімко розширюючи фінансові кордони українців. Бо компанія переконана, що кожна людина може дозволити собі більше!

 video
 video

Client: УкрПозика

Brand Manager: Руслан Клименко

Production: BNProduction

Executive Producer: Roman Grokh

Director: Lubomir Levitsky

First A.D.: Julia Antonjuk

DoP: Олексій Хорошко

Art Director: Ilya Verhman

Casting: Lyubarova Casting

Edit: Юрій Підцерковний

Colorist: Igor Yastremsky

Production Manager: Yevgenia Tsupa

Co-Production Manager: Теодор Нещадим

Technical support: PATRIOT Rental special thanks Sergey Zaharchenko

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie