Новий бренд води, яку схвалила би сама Грета Тунберг

AdShot Creative розробили бренд води Green Water

Комментарии 1226

Для розробки нового бренду екологічно-чистої та свіжої води компанії Екосфера ми самі повинні були екологічно очиститися. У стислий термін із гілок та листя був побудований новий, цілком органічний офіс AdShot. Робоча група не голилася, не використовувала електрику та їла лише те, що росло на офісній грядці. Презентацію ідей було виконано на бересту та надіслано клієнту котокур’єром.

Так народилася нова еко-вода «Green Water» із лаконічною та стильною етикеткою. Головною візуальною точкою її дизайну стала літера «G» -- найекологічніша та найтурботливіша про довкілля літера латинської абетки з часів Ґрети Тунберґ. Діапазон заливки етикетки від прозорої до зеленої дозволяє інтуїтивно обирати серед газованої, слабогазованої та негазованої «Green Water». Остання, до речі, ідеально підійде споживачам, які бажають менше впливати на клімат. Отож любіть Землю та пийте «Green Water»!

Клієнт: Екосфера

Агентство: AdShot Creative

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода