Новий фірмовий стиль для Всеукраїнської рекламної коаліції розробили в Saatchi & Saatchi

У березні цього року на засіданні Всеукраїнської рекламної коалиції голова правління Андрій Федорів запропонував створити новий логотип, фірмовий стиль та сайт ВРК, які б відповідали новим завданням і проектам найбільшої організації українського рекламно-комунікаційного ринку.

Коментарі 3163

Розробити фірмовий стиль узялися в рекламному агентстві Saatchi & Saatchi. 
Творча група: дизайнер Олександр Литвин, керівник дизайн-студії Микола Коваленко, член ради клубу ADC*UA, неодноразовий призер, переможець та член жюрі багатьох міжнародних фестивалів, член Спілки дизайнерів України.

Мінімалізм без правил - головне правило, саме так можна виразити сутність нового візуального оформлення ВРК.

Фірмовий стиль побудований на поєднанні двох контрастних кольорів, яскраво зеленого та насиченого фіолетового. Основним елементом дизайну є футуристичні, просторові композиції, які формують логотип ВРК. Логотип має три рівноправні накреслення, які вільно використовуються на різних формах, повсякчасно виступаючи домінантою композиції. Підкреслює стиль нестандартна верстка, яка руйнує всі шаблони своїми навмисно збільшеними кернінгом та трекінгом, що відображають специфіку рекламної діяльності як сфери, повної динаміки та інновацій.

«Наш стиль гнучкий, на відміну від створеного на початку 90-х. Він підкреслює дві характеристики: динамічність і хаотичність. Український комунікаційний ринок є динамічним, швидким, але водночас - невпорядкованим», - зазначає голова правління ВРК Андрій Федорів.

Виконавча дирекція Всеукраїнської рекламної коаліції також повідомляє, що до кінця року буде оновлено і сайт ВРК.


http://sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода