Новий рік вже в Україні. Чим дивують та як комунікують бренди в період свят

Контентом з гірляндами, салютами та ялинкою уже нікого не здивуєш, тому впродовж останніх років серед брендів з’явився тренд на те, щоб створювати спецпроєкти на свята. Чим цього року дивують бренди на Новий рік? NGN.agency стала поліцією Нового року й провела розслідування комунікації українського бізнесу.

Коментарі 2355

Отже, розповідаємо!

  1. «Привіт» запустив акцію «Привіт, сусіде»

Мережа ресторанів «Привіт» Міші та Даші Кацуріних запустила акцію «Привіт, сусіде».

Така акція вже стала традицією «Привітів», адже вже кілька років поспіль у новорічні свята ресторани дарують подарункові бокси від адресатів для самотніх, літніх чи нужденних людей.

У межах благодійного проєкту можна замовити набір святкової їжі (олівʼє, мариноване курча, різдвяний кекс, печиво, шоколад і маленька ялинка) для своїх сусідів, які цього потребують. Якщо у вас немає конкретного адресата, подарунок доставлять у будинок престарілих.

Подарунковий бокс коштує 600 гривень — це собівартість усіх страв.

  1. G.Bar випустив власний адвент-календар

Створювати адвент-календарі вже стало своєрідним мейнстрімом серед відомих beauty-брендів, і не тільки. Адвент-календар — це бокс із пронумерованими комірками, в яких може бути заховане будь-що: прикраси, сувеніри чи косметика. Його використовують за первинним призначенням календаря – щоб лічити дні до Різдва, а також отримувати за кожен день очікування приємний бонус, щодня відкриваючи одну комірку.

До адвент-календаря від G.BAR входять 16 продуктів, один із яких креатори залишили секретним. За трохи більше ніж тиждень бокс уже sold out.

  1. Готель Bursa влаштує марсіанську новорічну вечірку

BURSA NY Night: Zero Coordinate — новорічна вечірка в готелі Bursa в стилі життя на Марсі. Космічна їжа та напої у ресторані Supra, арт-подорож готельними номерами, прослуховування марсіанської музичної програми в Parakalo Bar, VR-досвід та перенесення в інший вимір через hyperloop на терасі бару 1818 — усе це і навіть більше пропонується всім гостям заходу.

Під час вечірки буде висвітлено арт-виставку пост-інтернет-мистецтва від медіа художників, що створять свої версії марсіанського побуту та аналогових об’єктів. Ми попросили митців зробити інсталяції з їхнім баченням марсіанських подорожей. Ці артобʼєкти можуть впливати на всі органи чуття гостей.

  1. Фасад Kyiv Food Market повністю вкрили хвоєю

Напередодні новорічного сезону-2022 Kyiv Food Market презентував екологічний святковий декор: частину фасаду із входом повністю вкрили ялинковими гілками.

Kyiv Food Market стверджує, що для оформлення фасаду не використовували пластик і не знищували дерева.

  1. Hey Guide та Ukrainian Folks випустили колекцію традиційного святкового декору

Гід Києвом, який створила агенція Public Kitchen, завойовує серця киян. Нещодавно Hey Guide зробив колаборацію з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks, і вони разом створили колекцію українського святкового декору.

У колекції засновниці Hey Guide Настя Івченко та Женя Скібіна зібрали стародавні традиції декорування українських домівок на зимові свята. Настя з Женею побували у Смілі, на Черкащині, де було засновано унікальну школу народних ремесел. Дітей тут навчають промислів соломоплетіння, гончарства, витинання, виготовлення народної іграшки.

Загалом українські бренди з року в рік звикли робити святкові спецпроєкти, дивуючи аудиторію, адже серед компаній вже встановилась висока планка контенту.

Декор, новорічні вечірки, благодійні проєкти – все це допомагає брендам виділитись серед конкурентів в періоди свят, коли конкуренція неймовірно висока.

Обговорити з іншими читачами:
Погода