Герой ролика, розмірковуючи про цифри, які нас оточують і часом обмежують, знаходить вихід завдяки послузі перенесення номера (MNP) разом з кодом. Саме цій послузі і свободі, яку вона дає, присвячена нова національна рекламна кампанія lifecell. Вона розпочалася на ТБ, онлайн та рекламних носіях. Розширений 45-секундний ролик транслюється у діджитал просторі, для ТБ призначена 30-секундна його версія.
«Знову і знову комунікація lifecell наголошує на свободі у користуванні мобільними послугами. Поява послуги MNP дає вільний вибір усім абонентам мобільних операторів. І нам приємно, що переважно обирають нас», – коментує Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell.
Цю заяву підтверджено статистикою: з моменту запуску послуги MNP найбільша кількість абонентів, які перенесли номер до іншого оператора, перейшла саме до lifecell. Нові абоненти задоволені якістю послуг, зокрема мобільного інтернету, та збалансованими тарифними планами. Адже якщо ми не можемо змінити цифри, ми можемо змінити умови, в яких ними користуємось.
lifecell
Head of Marcom – Аві Щупак
Creative communication lead – Антон Цибенко
Creative сopywriter – Віктор Антропов
Brand manager – Тетяна Ільєнко
Production&PostProduction - Lumiere Production
Режисер - Марія Халпахчі
Оператор - Юрій Король
1 Ad - Антоніна Борисюк
Арт-департамент - Світлана Єрмакова
Style - Анна Аралова
Casting - Олена Лотра
CC - Валентин Вернігор
За матеріалами пресрелізу