Звичайні хлопці та дівчата, закохані у спорт і танці, брали участь у зйомці ролику «Моршинська»

Бренд природної води «Моршинська» запускає рекламну кампанію нового продукту для підлітків «Morshynska JuniorZ»

Комментарии 672

Серед усіх інноваційних трендів сьогодення, розвитку технологій і тотальної діджиталізації, підліткам важливо пам'ятати – ти реально крутий, тільки якщо ти на спорті. І ще більш крутіший, якщо ведеш здоровий спосіб життя і п'єш природну воду, піклуючись про себе.

У зйомці ролику брали участь звичайні хлопці та дівчата, закохані у спорт і танці, жодного професійного актора. Кожен з них по-своєму крутий і кайфує від життя, адже робить те, що дійсно любить. Молодість, здорове тіло, амбіції та енергія у кожній секунді ролику мотивують брати приклад і поринати у спорт, змінювати своє життя на краще і бути в тренді.

У кадрі нетипові чирліндинг, баскетбол, регбі і навіть батл з брейк-дансу – найнеймовірніші види спорту, які доступні кожному вже сьогодні, як у дворі, так і у школі. І, звичайно ж, головний атрибут кожного підлітка-трендсеттера – природна вода "Morshynska JuniorZ". Завдяки легкому мінеральному складу, який на 100 % сприймається молодим організмом, "Morshynska JuniorZ" підтримує гідробаланс у той час, поки підлітки підтримують свій імідж.

 video
За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода