Всеукраїнська рекламна коаліція продовжує серію інтерв’ю «Рекламна індустрія у персоналіях» на YouTube-каналі Unpacking Ads. В новому сезоні інтерв’ю від ВРК учасниками вже були: Юрій Дума, керуючий директор комунікаційного агентства provid, Олена Плахова, директор з управління репутацією та маркетингом ГК Нова Пошта, Андрій Франчук, керуючий партнер та креативний директор групи Brain Tank, Костянтин Шнайдер, Chief Creative Director в Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic та Saatchi & Saatchi Ukraine.
Ярослав в новому випуску розповів про напружену роботу на інформаційному фронті, успіхи Postmen на рекламних фестивалях, топові позиції у рейтингах, соціальні проєкти та комунікації. Також поговорили про досвід Ярослава у політичних комунікаційних кампаніях, особисте життя, ультрамарафони в горах та багато іншого.
Ярослав побажав всім стійкості, вдачі, сміливості: «Бути настільки сміливими, наскільки сміливою є країна, наскільки сміливою є передова. Від кожного з нас сьогодні залежить багато, ми як креативники відповідаємо і за свої команди, ми відповідаємо за хід війни в інформаційній частині, де кожен з нас може щось робити, ми відповідаємо за сприйняття України за кордоном. Я би побажав колегам максимальної сміливості поза межами того, що кожен з нас вважає бізнесом. Сьогодні ніхто з нас не має права на те, щоб просто займатись комунікаційним та креативним бізнесом, я би очікував від кожного з нас набагато більше зусиль, які лежать поза межами ваших контрактів. І перемоги всім!».
Дивіться інші інтерв’ю на Unpacking Ads з:
· Костянтином Шнайдером, Publicis Groupe та Saatchi & Saatchi Ukraine https://youtu.be/RTAtmVzIytE
· Оленою Плаховою, ГК Нова Пошта: https://youtu.be/zs5QhdshPj8
· Андрієм Франчуком, Brain Tank: https://youtu.be/bnxy69vpQ4Y
· Юрієм Дума, provid: https://youtu.be/oePoQXgpE14.
Підписуйтесь на канал Unpacking Ads – http://bit.ly/2q7Q66b.