Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022

Цей рік для бренда розпочався зі змін: оновився дизайн бляшанки енергетика. REVO™ у новому оформленні вже з’явився на полицях деяких торговельних мереж, де він невдовзі змінить колишній варіант.

Коментарі 1445

Зовнішній вигляд напою став більш мінімалістичним і сучасним, будучи стилізованим під срібну кулю. Бляшанка кольору сталі оздоблена переосмисленим варіантом зірки – відтепер чорної, як смокінг суперагента. І не дивно, адже рік народження коктейлю – 2007! На зірці контрастує напис REVO Alco Energy, а нижня частина паковання містить знаменитий слоган: One shot – one hit.

Світ навколо стрімко змінюється, він вимагає гнучкості та прогресивного мислення, і REVO™ завжди відкритий до інновацій. Спочатку все нове може дивувати, навіть викликати внутрішній супротив, але лише на коротку мить. Головним є те, що вміст бляшанки залишиться незмінним: улюблений смак і традиційний вибуховий мікс гуарани, даміани та вітамінів.

Автор оновленого дизайну – креативний директор ГК «Нові Продукти» Олександр Стрижельчик, який від самого початку є ідейним натхненником бренда, тож розуміється на продукті якнайкраще: «REVO™ давно став напоєм-легендою. Нас шеймлять та обожнюють, хейтять і люблять. Не хочемо аналізувати (хоча, звичайно ж, ми це робимо), але! Прийшов час змінитися зовні. Всередині – ну ок, ми досконалі. Так а що, які питання, ось, нова бляшанка».

Енергетичний коктейль REVO™ з’явився на українському ринку 15 років тому і зразу був призначений для харизматичної молоді із незалежним світоглядом та яскравою індивідуальністю. З 2007 року дизайн бляшанки фактично не змінювався, і завжди містив такі впізнавані елементи, як револьвер на тлі смугастої зірки. Час для апгрейту настав, адже потрібно еволюціонувати, щоб залишатися вірним незмінному гаслу: One shot – one hit!

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода