Новий звіт компанії Wunderman Thompson підкреслює важливість онлайн торгівлі

Компанія Wunderman Thompson випустила новий звіт, присвячений майбутньому торгівлі.

Комментарии 1245

Звіт під назвою «Майбутнє торгівлі 2021», для якого опитали понад 28000 споживачів з 17 країн стосовно сучасних і майбутніх купівельних звичок, присвячений тому, як глобальний Інтернет-покупець формує майбутнє торгівлі та як компаніям варто реагувати, щоб здобути перевагу онлайн.

За даними звіту, у світі після пандемії на долю онлайн-покупок буде приходитися більше половини (51%) роздрібних продажів, причому 72% покупців у всьому світі стверджують, що онлайн покупки значно їм допомогли у 2020 році, а близько двох третіх (73%) споживачів повідомили, що електронна торгівля матиме для них ще більше значення у 2021 році.

Ще одним фактором, який вплинув на 60% покупців у світі, стало більш комфортне використання цифрових технологій унаслідок пандемії.

Споживачі в Азії зазначили, що цифрова торгівля під час пандемії була для них настільки важливою, як ніколи раніше, і саме споживачі у цьому регіоні тепер найбільше звертаються до цифрових рітейлерів.

Звіт також виявив, що 86% індійських покупців не готові миритися з посереднім або навіть «задовільним» досвідом покупок і вимагають від брендів та рітейлерів досконалості. Компанія Amazon стала провідним джерелом натхнення для індійських Інтернет-покупців і зайняла перше місце за рівнем сервісу та послуг, які вони надають споживачам.

«Електронну торгівлю більше не можна розглядати як додатковий канал торгівлі. Покупці з усього світу чітко зазначили, що у майбутньому вона стане головним каналом для роздрібних покупок. Деякі організації, особливо торгові площадки, нині пожинають плоди своїх інвестицій у постійну присутність онлайн, у той час як новини переповнені історіями про те, як компанії, які не звернули увагу на зміну потреб, збанкрутували», – повідомив Х’ю Флетчер, Директор відділу консалтингу та інновацій у компанії Wunderman Thompson Commerce.

«Amazon і надалі залишається лідером у сфері роздрібної торгівлі на Заході, разом з Mercado Libre у Латинській Америці та кількома торговими площадками в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, проте вони стикаються з усе більшим тиском з боку споживачів, які вимагають більш етичної поведінки, а також з боку конкурентів, які інвестують у свої власні пропозиції «напряму до споживачів», цифрові торгові площадки, інновації та соціальні мережі. Якщо сюди ще додати той факт, що пандемія COVID-19 послабила лояльність до брендів, то в цій сфері залишається чимало серйозних проблем – більше недостатньо просто мати онлайн-пропозицію, транслювати її споживачам через один чи два канали і сподіватися на довготривалий прибуток від інвестицій».

Незважаючи на стабільний розвиток електронної торгівлі та страх перед фізичними покупками, унаслідок COVID-19 72% індійців найбільше бояться здійснювати покупки у магазинах у порівнянні зі споживачами в інших куточках світу. Загалом покупці вимагають від рітейлерів і брендів інтегрованих багатоканальних пропозицій.

Дві третини (64%) покупців у світі стверджують, що вони віддають перевагу брендам, які представлені як онлайн, так і оффлайн, у той час 59% споживачів зазначили, що перевагою для брендів було б, якби вони могли безперешкодно передавати інформацію покупцям по всім каналам – цифровим і фізичним. Близько трьох четвертих (73%) повідомили, що рітейлерам варто вдосконалюватися для забезпечення продукції, послуг і досвіду, які вони очікують.

44% споживачів у світі уже здійснювали покупки з соціальних платформ, а більше половини (56%) планують продовжити цю тенденцію у майбутньому.

«У 2021 році і надалі настане епоха більш різноманітних онлайн-пропозицій, у якій ключову роль будуть відігравати торгові площадки, сайти брендів, орієнтовані безпосередньо на споживачів, та соціальна торгівля. Компаніям варто впевнитися, що ці більш складні умови онлайн доповнюють загальну пропозицію роздрібної торгівлі, яка має розвиватися у цифровому та фізичному форматі», – підсумував Флетчер. 

Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода