«Новопечерські Липки» рекламують не квартири, а людей

Як ходити по стінах і підвищувати продажі. Кейс Brain Tank

Коментарі 2650

Маркетингова агенція Brain Tank розробила та провела еквітійну кампанію для житлового кварталу «Новопечерські Липки», результатом якої стало зростання продажів на понад третину.

Одним із ключових тачпойнтів кампанії стало трохи фантастичне рекламне відео про півтори хвилини життя одного з резидентів кварталу. Цікавий факт: медіа-фахівці скептично поставилися до тривалості міні-фільму – 1 хвилина і 20 секунд. Мовляв, зараз аудиторія схильна до короткого контенту, і такий довгий ролик ніхто не дивитиметься до кінця. Але завдяки креативним ідеям та  потужній 3D-графіці й яскравим спецефектам від braintank’івського відео-департаменту Brain Post ролик вийшов настільки захопливим, що спростував прогнози медійників — перегляданість повного відео склала 121% від розрахункової.

 video
Про те, як створювався ролик, агенція вирішила розповісти від імені (та очима) свого motion designer’a. Переглянути Making-of відео можна за посиланням:
 video

Команда проєкту

Клієнт: City One Development
Marketing Director: Дмитро Новіков

BrainTank:
Strategic Group Head: Євген Миронюк
Creative Director: Андрій Франчук
Account Manager: Юлія Ясьмо
Art Director: Саша Трачук
Artist: Анна Новікова
Copywriter: Борис Таршис
Head of PR: Антоніна Яцук

Post Production — BrainPost:
Head of Post Production: Ельмін Сеїдлі
CG Artist: Євген Горовой
CG Artist: Усеін Бекіров
Designer: Марина Миколаєнко, Кристина Зелюкіна
Director of making-of video: Антон Побережний
Colorist: Аліна Борщова

Production: Best Friends Film
Director: Станіслав Гуренко
DoP: Кирило Шлямін 
Steadicam: Андрій Тартишніков
Producers: Дзен Євстигнейкін, Віктор Гречаний, Влада Шляміна
ArtDep: Ліза Гамшеєва

Головна роль: Андрій Єрьомін

Music:
Author: Андрій «Дизель» Яценко
Sound Producer: Максим Курушин

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода