Рік, що минає, був непростим і надовго запам’ятається своєю непередбачуваністю. Він багатьом допоміг розставити пріоритети і показав, що найголовніше ― це здоров’я і безпека.
Продовження відеоролика про Санту, який відмовився від оленів і користується сервісом Bolt, розповість про те, як змінилася ситуація в 2020 році. Разом із платформою Bolt Санта адаптувався до реалій сучасного світу з COVID-19.
«Для створення цієї рекламної кампанії ми вибрали не гумористичний, а інформативний підхід. Рік був сповнений труднощів, тому ми вирішили згадати про все хороше, що сталося в 2020 році. І зробили це в форматі, який багатьом припав до душі. Ми сподіваємося, що продовження торішньої кампанії викличе великий інтерес у користувачів. Можливо, на цьому ми не зупинимося, і наступного року історія отримає подальший розвиток», ― повідомив Сергій Костя, менеджер із маркетингу компанії Bolt у країнах СНД і Східної Європи.
У період новорічних свят для держателів преміальних карток Visa діятимуть знижки на всі поїздки.
Безпека водіїв і пасажирів завжди була ключовим пріоритетом Bolt. І новорічна рекламна кампанія розповідає про те, як платформа Bolt дбала про безпеку користувачів і водіїв під час епідемії COVID-19. Bolt стала першою і єдиною компанією, яка запустила категорію Isolated. Авто цієї категорії мають додатковий захист від вірусів ― прозору перегородку між водієм і пасажирами.
Рекламні ролики нової кампанії також присвячені успішним рішенням і в інших галузях: запуск прокату електросамокатів в Україні та послуги доставки їжі Bolt Food, запуск окремої категорії для перевезення дітей Kids і тварин Pets, співпраця з компанією Visa.
Над створенням відеороликів працювало креативне маркетингове агентство Rockets. Growth R&D. Торішня рекламна кампанія Bolt у співавторстві з цим агентством увійшла в шорт-лист однієї з найавторитетніших європейських щорічних нагород у галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe 2020.
Цьогоріч було відзначено й інший ролик Bolt, створений у межах кампанії «Врятуйте вуха ― пристебніть ремінь безпеки» у партнерстві з креативним агентством BBDO Ukraine. Він здобув одну срібну та дві бронзові нагороди Epica Awards 2020.
За матеріалами прес-релізу