Новорічна кампанія бренду Pepsi в ТikTok

Як перевищити KPI у 2,5 рази та отримати 13 мільйонів переглядів за 8 днів - кейс агенції VIVID

Комментарии 2356

У кінці грудня 2020 команда агенції VIVID разом з Pepsi запустили новорічну рекламну кампанію #скажи_Новому_року_ТАК бренду в ТikTok.  Необхідно було відбудувати територію Pepsi та виділити бренд із рекламного клаттера у новорічний період, і зробити так, щоб споживачі надали перевагу Pepsi на новорічній тусі.

А для цього потрібно створити новий культурний стиль святкування Нового року, властивий для молодої аудиторії, щоб яскраво сказати новому року - ТАК!

Яке ж круте свято зможе обійтися без музики і танців? Вірно - ніяке! І команда VIVID поєднала ці атрибути, щоб додати нових  яскравих емоцій та пригод для святкування Нового Року з Pepsi. Трендова українська співачка Аліна Паш написала новорічний трек для проєкту, а відомий хореограф Саша Лещенко зробив постановку танцю під цей трек. Інфлюенсери запустили в TikTok танцювальний  Pepsi челлендж #Скажи_Новому_Року_ТАК! та закликали своїх фолловерів повторити танець.

@ledboy1

##Скажи_Новому_року_ТАК цим танцем! Повторюй танець за мною під новорічний Pepsi трек, і у тебе буде шанс потрапити у відео-привітання від Pepsi

♬ Pepsi ft Alina Pash Скажи Новому року Так - Pepsi Ukraine
@zakhandrevich

##Скажи_Новому_року_ТАК этим танцем! Повторяй за мной под новогодний Pepsi трек, и у тебя будет шанс попасть в видео-поздравление от Pepsi

♬ Pepsi ft Alina Pash Скажи Новому року Так - Pepsi Ukraine

Кампанія тривала 8 днів і в результаті отримала: 13 мільйонів переглядів брендованого відео, 7,8 мільйонів  переглядів за хештегом (що в 2,5 рази більше запланованих),  було створено понад 700 одиниць UGC контенту. А новостворена сторінка Pepsi в ТikTok отримала 7000 нових підписників.

@viktorijapash

##Скажи_Новому_року_ТАК цим танком! Повторюй під новорічний Pepsi трек від @alinapashofficial і у тебе буде шанс потрапити у відео-привітання від Pepsi

♬ Pepsi ft Alina Pash Скажи Новому року Так - Pepsi Ukraine

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода