Інститут когнітивного моделювання презентував святкову digital-кампанію “Карантинний Новий рік”

Інститут когнітивного моделювання вперше створив власний новорічний digital-спецпроєкт “Карантинний Новий рік”, у рамках якого запустив фанові активності для користувачів соціальних мереж

Комментарии 1091
Підписникам Facebook та Instagram-сторінок Інституту було запропоновано пройти звичні етапи підготовки до святкування Нового року, але в онлайн-форматі.

Перший крок — подарунки. Користувачам порадили перенести святковий шопінг в інтернет та запропонували підбірку онлайн-подарунків, які безпечно й обирати, й дарувати. До речі, один із таких подарунків — річну підписку на Netflix — розіграли на сторінці ІКМ в Instagram.

Щоб допомогти фоловерам тепло та нетипово привітати колег та друзів зі святом, команда Інституту підготувала низку листівок із відсилками на 2020-й рік, а для самого свята розробила публікації-поради: що подивитися в українському YouTube та які ігри обрати для Zoom-вечірки.

Для мандрівників, які через пандемію вирішили зустрічати Новий рік вдома, була зроблена добірка цікавих локацій, які можна “відвідати” через вебкамери.

Також команда Інституту ініціювала створення insta-маски “Party_hard”, яка відповідає останнім трендам Instagram. Маска підійме настрій та навіть на самоізоляції допоможе зустріти Новий рік у кращих сімейних традиціях.

Частиною кампанії “Карантинний Новий рік” стала й команда Інституту когнітивного моделювання. У серії новорічних відео працівники ІКМ привітали підписників з 2021 роком.


За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода