Інтегрована комунікаційна кампанія «Твоє hromadske бачення/позиція/медіа» отримала «срібло» на WOW Done Awards 2020

Агенція DIEVO, що входить до рекламно-комунікаційного холдингу NCG (Nostra Communications Group), завоювала срібну нагороду Міжнародного фестивалю маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 в Індустріальній категорії Media & Self promotion. Відзнаку отримали за розробку інтегрованої комунікаційної кампанії «Твоє hromadske бачення/позиція/медіа» для бренду hromadske.

Комментарии 10592

Кампанія мала на меті нагадати українцям, що Громадське – медіа, яке з’явилося під час Євромайдану з ініціативи незалежних журналістів та на пожертви свідомих громадян, і воно складається з кожного із нас.

Нова динамічна візуальна комунікація передавала образ «включення» до hromadske: кожного голосу (мікрофон), кожної точки зору (об’єктиви камери), кожного громадянина (кнопки ліфту). А з метою підкреслення місії медіа у формуванні громадянської свідомості українців зімітували стійкі словосполучення зі словами «громадський» та «громадянський», вписуючи на їхнє місце неймінг бренду – «hromadske».

«Як свідчить статистика, українська аудиторія забула про визначне медіа, яке свого часу суттєво вплинуло на історію та розвиток нашої країни. Рекламна кампанія, ідею якої було розроблено нашою агенцією, мала на меті повернути цю увагу, – зазначив CEO DIEVO Іван Кучеренко. – Висока відзнака журі Міжнародного фестивалю ще раз довела нам, що ми обрали вірний підхід, що окрім досягнення всіх необхідних медійних показників, наша ідея зрозуміла і «чіпляє». Тому я ще раз хотів би подякувати клієнту, нашим партнерам та команді агенції, яка створила цей проект».

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода