У червні українці продовжили цікавитися покупками техніки та гаджетів, товарів для дому й будівництва на найбільших e-commerce майданчиках України. Про це свідчать дані дослідження Kantar CMeter.
Rozetka.com.ua, Olx.ua та Prom.ua закріпили свої позиції в першій вісімці популярних сайтів. Epicentrk.ua піднявся на 13-ту сходинку в рейтингу, аHotline.ua (22-ге місце) та Allo.ua (24-те місце) знову потрапили до нього.
У червні українці менше переглядали новини та прагнули відпочити за переглядом фільмів або спортивних змагань. Відтак в ТОП-25 знову потрапили Rezka.ag (16-та сходинка) та Parimatch.com (25-та сходинка).
Серед новинних сайтів зберегли популярність: Pravda.com.ua, Tsn.ua, Unian.net таNews.obozrevatel.com.
Літо – традиційний сезон для відпусток. Попри війну українці поновили перегляди Booking.com – охоплення сайту збільшилося вдвічі, що дозволило потрапити йому в ТОП-100.
Двійка незмінних лідерів: Google та Youtube.
Rozetka.com.ua, Olx.ua та Prom.ua закріпили свої позиції в першій вісімці популярних сайтів. Epicentrk.ua піднявся на 13-ту сходинку в рейтингу, аHotline.ua (22-ге місце) та Allo.ua (24-те місце) знову потрапили до нього.
У червні українці менше переглядали новини та прагнули відпочити за переглядом фільмів або спортивних змагань. Відтак в ТОП-25 знову потрапили Rezka.ag (16-та сходинка) та Parimatch.com (25-та сходинка).
Серед новинних сайтів зберегли популярність: Pravda.com.ua, Tsn.ua, Unian.net таNews.obozrevatel.com.
Літо – традиційний сезон для відпусток. Попри війну українці поновили перегляди Booking.com – охоплення сайту збільшилося вдвічі, що дозволило потрапити йому в ТОП-100.
Двійка незмінних лідерів: Google та Youtube.
Дані Kantar CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.
За матеріалами пресрелізу