Інтернет-мем Гусь і чай Lipton об'єднують людей через гру

Іронічний Гусь допомагає Lipton об'єднати людей через гру. У продаж вийшла нова лінійка легендарного чайного бренду, створена у колаборації з локальним українським інтернет-мемом.

Комментарии 787

Креативну концепцію для Unilever Ukraine розробила компанія Art Nation Agency. В її основі — інсайт про комунікаційні потреби людей.

Попри те, що сучасний споживач все частіше і частіше використовує смартфон для пошуку і обміну інформацією, він потребує і живого спілкування — цікавого, веселого, емоційного. Саме це пропонує Lipton і Гусь — збирати друзів, пити чай, спілкуватися та гратися, незалежно від віку і статусу.

У кожній пачці чаю є ігрові картки із зображенням Гуся і його фірмовими жартами. Колекція складається із 30 унікальних карток, на кожній з яких Гусь зображений у різних ролях або професіях — режисер, турист, співак тощо.  Правила нагадують відому багатьом гру “Крокодил” — необхідно показати або описати словами те, що зображено на картці. Адаптована версія відомої гри отримала назву “Хто я?”.

Нашою задачею була допомогти Lipton відшукати особливий ключ до молодої української аудиторії. Гусь народний улюбленець активних користувачів соціальних мереж. Майже 200 тисяч шанувальників підписані на його сторінку у Фейсбуці. Щоразу його пости поширюються з великим охопленням. Це локальний та автентичний персонаж, якого люблять і цитують. Зображення Гуся на пакуванні це маркер веселого контенту, тригер для молодої аудиторії. Ми вже переконалися, що на його жарти схвально реагують не тільки в інтернеті, а й в офлайн-просторі. Це позитивно впливає і на продажах FMCG-товарів з Гусем. Нам цікаво було створювати креативну концепцію для Lipton. На мою думку, Unilever Ukraine зробила сміливе і правильне рішення посилила запуск нового продукту флагманського міжнародного бренду за допомогою колаборації з локальним брендом”, — говорить Альберт Саргсян, Head of Licensing компанії Art Nation Agency.

У межах співпраці агенція створила дизайн пакування нової лінійки, kye visual та гральні картки. На думку креативної команди, конкурувати зі смартфонами за увагу людей дуже складно, але дещо може відвернути їхню увагу — новий і цікавий досвід, жива комунікація, яка дарує приємні емоції. Бренд-комунікація має відповідати актуальним потребам споживача. Інтерактивний контент, жарти, приємна ностальгія у новій лінійці Lipton мають нагадати людям про важливість живого та щирого спілкування, якого вони потребують. Особливо актуально це зараз, під час пандемії, коли люди потроху починають повертатися в офіси, ходити у гості, Lipton і Гусь дають їм можливість не залипнути у гаджеті, читаючи новини, а провести весело час із друзями.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода