Чому ви погодились стати суддею КМФР 2022?
Для мене це було легке рішення, адже я хотів підтримати та проявити солідарність з Україною та КМФР.
Які ваші враження від фестивалю? Чи були для вас якісь інсайти?
Це був чудовий фестиваль з точки зору якості та актуальної теми, яка була спрямована на позитивні зміни. Зрештою, я вважаю, що усвідомлення того, що не обов’язково мати величезний бюджет для створення роботи, яка втілиться в реальний і позитивний вплив на життя людей – було найважливішим розумінням.
Розкажіть про рівень заявок, поданих на фестиваль?
Маю сказати, що я був дуже здивований високою якістю багатьох робіт, як локальних, так і міжнародних. Доказом цього було те, що чимало заявок вже отримували нагороди в Каннах, The One Show та D&AD, а деякі з них також отримали нагороди на цьогорічному Каннському фестивалі. Це демонструє високий калібр робіт КМФР 2022.
Як ви можете прокоментувати загальні результати фестивалю?
Було приємно бачити, що цьогорічний конкурс мав одну з рекордних кількостей заявок, і що багато іноземних агентств хотіли підтримати українську рекламну індустрію своєю участю цього року.
Під час суддівства було багато заявок, які потрібно було переглянути та відсудити, але найкращі роботи завжди виходять на перші місця. Голови трьох журі були досить одностайними у своєму рішенні, коли справа дійшла до вибору Best of Contet в трьох конкурсах та Grand Prix.
Яке місце, на вашу думку, займають українські роботи серед інших заявок у своїй категорії?
Я думаю, що деякі українські роботи відповідали високим міжнародним стандартам, як з рекламної, так і з дизайнерської точки зору, але, мабуть, вони були більш сильнішими зі сторони дизайну.
Як ви оцінюєте креативний потенціал українських агенцій за тими роботами, які ви судили?
На мою думку, є великий потенціал, але ще й є куди рости.
Яка ваша улюблена робота КМФР 2022?
Мені справді важко вибрати лише одну роботу. У контексті позитивних змін я вважаю, що роботи Staybl, Anti Look. The life-saving QR design та IRL Trashcan виділяються в тому сенсі, що вони виходять за межі просто ідеї кампанії та перетворюються в щось більше – в рішення проблем, які покращують якість життя; рятують життя; і зменшують шкоду навколишньому середовищу – не лише на місяць чи два, але й потенційно на багато-багато років вперед, що є основним свідченням позитивних змін.
Я також вважаю, що проєкт #flutwein був чудовим, а також The most important call — проста ідея активації, але дуже ефективна та справді важлива.
Нагадаємо, усіх переможців та Grand Prix КМФР 2022 можна переглянути за посиланням.
КМФР 2022 проходив в рамках Ukrainian Creative Stories UCS 2022.
Креативним партнером UCS 2022 було комунікаційне агентство MullenLowe Adventa, яке долучилось до пошуку Голови журі та рекомендувало Marcus Koskinen.