Інвестування у новинні бренди приносить користь у довгостроковій перспективі

За даними нового дослідження, проведеного консультантом з маркетингу Пітером Філдом, рекламодавці засвідчують кращі результати ведення бізнесу і мають більш довгострокові перспективи, якщо інвестують у новинні бренди.

Комментарии 1301

Чому це важливо?

На основі даних аналізу 182 компаній, взятих з Премії за ефективність реклами IPA, Філд з’ясував, що реклама у новинних брендах має значний вплив на ключові фактори, такі як ринкова частка, ціноутворення і прибуток. 

Особливості

- Реклама, що з'являється у новинних брендах, одразу асоціюється у споживачів з надійністю та високою якістю – а це два основні фактори розвитку для рекламодавців.

- Фейкові новини і дезінформація в мережі призвели до того, що рекордна кількість людей почали звертатися до новинних брендів у пошуках надійних новин і аналітичних даних, а це відповідно має позитивні наслідки для рекламодавців.

- Дослідження показало, що за останні шість років довіра до брендів, які рекламувалися на єдиній новинній платформі, зросла на 17 відсотків. А коли реклама проходила ще й через друковані і цифрові платформи бренду, це зростання досягало позначки у 50 відсотків.

«Новинні бренди… мають неймовірно потужний ефект для бізнесу. Справа у тому, що вони здатні впливати на довіру до бренду та сприйняття якості – а це саме ті два фактори, які нині найбільш тісно пов’язані зі зростанням прибутку», - Пітер Філд, консультант з маркетингу.  

Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода