Чому це важливо?
На основі даних аналізу 182 компаній, взятих з Премії за ефективність реклами IPA, Філд з’ясував, що реклама у новинних брендах має значний вплив на ключові фактори, такі як ринкова частка, ціноутворення і прибуток.
Особливості
- Реклама, що з'являється у новинних брендах, одразу асоціюється у споживачів з надійністю та високою якістю – а це два основні фактори розвитку для рекламодавців.
- Фейкові новини і дезінформація в мережі призвели до того, що рекордна кількість людей почали звертатися до новинних брендів у пошуках надійних новин і аналітичних даних, а це відповідно має позитивні наслідки для рекламодавців.
- Дослідження показало, що за останні шість років довіра до брендів, які рекламувалися на єдиній новинній платформі, зросла на 17 відсотків. А коли реклама проходила ще й через друковані і цифрові платформи бренду, це зростання досягало позначки у 50 відсотків.
«Новинні бренди… мають неймовірно потужний ефект для бізнесу. Справа у тому, що вони здатні впливати на довіру до бренду та сприйняття якості – а це саме ті два фактори, які нині найбільш тісно пов’язані зі зростанням прибутку», - Пітер Філд, консультант з маркетингу.
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.