Об'єдналися, щоб захистити: комунікаційна кампанія «ТрО — захисти те, що наше»

Агенство комунікацій provid створило комунікаційну кампанію, яка підвищує рівень інформованості про ТрО та спонукає населення долучатися до оборони своїх громад.

Коментарі 1815

Для команд OMD Media Direction Ukraine та агенства комунікацій provid, завжди були пріоритетними соціальні та резонансні проєкти, які мають суспільну цінність. Дана кампанія не стала виключенням. Буквально напередодні повномасштабної війни перед командами стояла задача у створенні комунікаційної кампанії, яка б підвищила рівень інформованості про ТрО та спонукала населення долучатися до оборони своїх громад. Адже, до 24 лютого кількість добровольців у новостворених Силах територіальної оборони Збройних Сил України сягала лише 6000 осіб. Збільшення лінії «навчань» російських військ, біля наших кордонів теж не стимулювало українців долучатися до лав ТрО.

В умовах напруженої атмосфери та стислих термінів на підготовку кампанії, критично важливо було знайти інсайт, який пояснив би, що являють собою ТрО, та спонукав замислитись над вступом до їх лав.

Головною ідеєю було пробудити свідомість кожного і змінити упереджений тезис народу від «Моя хата скраю» на справжнє козацьке гасло «Моя хата скраю – я перший ворога зустрічаю».

Основою кампанії стала емоційно-резонансна ідея, про те, щоб захистити та зберегти спогади, теперішнє і майбутнє життя, а воно для кожного своє: перший поцілунок на лавочці, батьківський дім, стіни рідного університету і РАЦС, де побрався з дружиною.

Кампанія транслювалася в медійній екосистемі OOH, діджитал та ТБ за лічені дні до початку вторгнення.

У двох історіях показали героїв, котрі діляться особистими спогадами та тим, що будуть захищати. У кожного з них вони свої, як і цінності, які потрібно боронити, долучившись до Сил територіальної оборони.

 video
 video

На основі роликів також були створені статичні креативи з головними меседжами кампанії та к’юар кодом, скориставшись яким можна отримати більше інформації про проєкт.

У результаті було створено кампанію, що пояснює сутність ТрО на емоційному, зрозумілому та близькому кожному рівні та закликає долучитися до лав ТрО аби захищати те, що вони люблять.

Команда:

Влад Галяпа — Creative Director, provid

Юрій Дума — Managing Director, provid

Ана Гогуля — Project Manager, provid

Оксана Буряк — Designer, provid

Денис Низовий — Managing Director, OMD Media Direction Ukraine

Анастасія Левінець — Product Development Director, OMD Media Direction Ukraine

Олена Кулбанова — Account Director, OMD Media Direction Ukraine

Артем Корговой — TV P&B Lead, OMD Media Direction Ukraine

Олена Омелянко — Digital Director, OMD Media Direction Ukraine

Дмитро Крот — OOH, Print Planning & Buying Manager, OMD Media Direction Ukraine

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода