У 2020 році конкурсні роботи оцінювала команда журі з більше ніж 250 експертів рекламно-комунікаційного ринку України, серед яких провідні маркетинг-фахівці, що працюють в компаніях-рекламодавця, топ-менеджери комунікаційних агентств, медіа експерти, вчені, дослідники та консультанти.
Всі конкурсні роботи пройшли відбір у три етапи суддівства. В фінал потрапила лише 139 поданих заявок, із яких 13 заявок в категоріях Positive Change. Нагороди в 46 категоріях конкурсної програми отримало 69 переможців: 16 робіт – золоті нагороди, 18 срібні та 35 бронзові.
Рішенням Гран журі Effie Awards Ukraine 2020 Гран-Прі премії відзначили кампанію “А моно змінити банкінг на рівні країни? Mono!” для monobank.
З повним списком переможців Effie Awards Ukraine 2020 можна ознайомитися за посиланням.
У категорії: B-60. Marketing Disruptors. NEW
Can it be possible to change banking at the country level? It can be! monobank
Агентство: Initiative
Сергій Костін, Managing Director, Initiative
Оксана Марусич, Data & Planning Director, Initiative
Юлія Ханіна, Media Group Head, Initiative
Клієнт: monobank
Анатолій Рогальський, СМО, monobank
60,000 food kits for single seniors
Агентство: Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Анастасія Каменецька, лідер команди, Gres Todorchuk
Софія Безверха, контент менеджер, Gres Todorchuk
Валерія Дорош, pr-менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: Rozetka
Євген Образок, директор з маркетингу, ROZETKA
Андрій Ковалевський, бренд-менеджер, ROZETKA
Компанії-партнери:
БО "Життєлюб"
Нова Пошта
How to send a competitor to the garden
Де Сад только за один сезон становится № 2, набрав 15% объема рынка, начав наступать на хвост основному гиганту категории – Somersby.
Агентство: BBDO Ukraine
Віктор Ішков, Регіональний СЕО, BBDO Ukraine & Central Asia
Денис Келеберденко, Креативний Директор, BBDO Ukraine
Діма Кішка, Creative Group Head, BBDO Ukraine
Марія Тетерін, Керівниця BBDO Branding, BBDO Ukraine
Анастасія Сіренко, Графічний Дизайнер, BBDO Ukraine
Кристина Козлова, Акаунт Директор, BBDO Ukraine
Анастасія Бежевець, Сініор Акаунт Менеджер, BBDO Ukraine
Клієнт: AB InBev Efes Ukraine
Анна Руденко, Директор з Маркетингу, AB InBev Efes Ukraine
Каріне Гарячун, Старший бренд менеджер Bud & Premium Brands, AB InBev Efes Ukraine
Олександр Перера, Бренд менеджер Bud & Premium Brands, AB InBev Efes Ukraine
Компанії-партнери:
Buzzfactory Ukraine
Vizeum
Morshynska: Voice of Water. The first audioidentitiy of Natural Ukrainian Water
Музична колаборація природної води з ONUKA, DakhaBrakha, Katya Chilly та The Maneken звернулися до природності, що є частиною ідентичності українців. Музика дала мільйонам відчути природність у відео, по радіо, на концерті та зісканувавши QR прямо на пляшці.
Продажі збільшились на 20%, частка ринку – на 2.8 пп., а музика стала частиною української культури і продовжує працювати на бренд навіть після закінчення кампанії.
Агентство: [isdgroup]
Віктор Шкурба, Креативний директор, [isdgroup]
Наталія Тачинська, Креативна директорка/арт-директорка, [isdgroup]
Michael Traverse, Strategic Director, [isdgroup]
Світлана Мирончук, Аккаунт-директорка, [isdgroup]
Євген Головатенко, креативний продюсер, [isdgroup]
Дарія Андрущенко, аккаунт-менеджер, [isdgroup]
Клієнт: IDS Borjomi Ukraine
Natalia Revika, Marketing Director, Morshynska
Iryna Lopot, Marketing Manager, Morshynska
Євгенія Михайленко, Brand Manager ,IDS Borjomi
Bilets Volodymyr, New Media Head, IDS Borjomi
Компанії-партнери:
HASHTAG
ESSE Production House
Initiative Media
Trends and Brands
#Everest_at_Home — how to bring 60 people to the highest summit being home at quarantine
В той час, коли трафік і продажі на сайтах конкурентів падали, а вони продовжували витрачати бюджети на платне просування — ми органічно злетіли на 234% в онлайні і додали 17% до продажів минулого року — не зважаючи на локдаун, зниження доходів українців і обмежені можливості для подорожей.
Влітку український бренд Gorgany злетів у top of mind серед аутдор рітейлу, обігнавши потужні міжнародні бренди.
Агентство: Postmen
Ярослав Ведмідь, СЕО, Postmen
Єлизавета Заремба SMM менеджер, Postmen
Ірина Павлова Арт-директор, Postmen
Владислав Дорошенко Дизайнер, Postmen
Ольга Махалець Креативний продюсер, Postmen
Ігорь Бондаренко Sound Designer, Postmen
Клієнт: Gorgany
Андрій Бандрівський Директор зі стратегії, Gorgany
Христина Сеньків Керівник маркетингу, Gorgany
Ukraine WOW: how we turned a nation-wide hate into WOW!
Агентство: Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Юлія Соловей, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Макс Роботов, співзасновник, Photinus
Сергій Софін, шеф-дизайнер експозиції, Gres Todorchuk
Михайло Вибодовський, головний проджект-менеджер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, COO, Gres Todorchuk
Клієнт: Укрзалізниця
Євген Кравцов, екс-керівник, Укрзалізниця
Компанії-партнери:
Photinus
MONO Architects
Вікторія Оскілко, засновник, MONO Architects
Idearoomia
Олександр Слободянік, CEO, Idearoomia
Bedtime Kefir
Агентство: VMLY&R
Андрій Полуектов
Світлана Корнієнко
Анна Дембіцька
Тімур Амірханов
Іра Бойко
Олег Нікітчук
Мирослава Міхненко
Анжела Залевська
Таісія Реут
Клієнт: Данон Україна
Компанії-партнери:
Сarat Ukraine
КОМО Squeeze Cheese: more impressions, please!
Агентство: McCann Kyiv
Олег Кіндер, Маркетинг-директор, КОМО
Ірина Стопа, Маркетинг-менеджер, КОМО
Марина Рижкова, Communication Marketing Manager
Тетяна Kучерук, Маркетинг-менеджер, КОМО
Клієнт: КОМО
Катерина Cоколюк, Strategic Director, McCann Kyiv
Олена Гнучева, Керівник креативної групи, McCann Kyiv
Анна Любченко, Art Director, McCann Kyiv
Володимир Кирилюк, Art Director, McCann Kyiv
Юлія Гуренко, Group Account Director, McCann Kyiv
Ольга Гарнага, Senior Account Manager, McCann Kyiv
Компанії-партнери:
Blue 449 Ukraine
Tasty, because it’s made of farm MMMM….Milk
Агентство: VMLY&R
Андрій Полуектов
Світлана Корнієнко
Анна Дембіцька
Тімур Амірханов
Іра Бойко
Лідія Дуднік
Мирослава Міхненко
Таісія Реут
Клієнт: Данон Україна
Компанії-партнери:
Сarat Ukraine
Brownie Therapy
Наші маркетингові зусилля та рішення сприяли збільшенню обороту за 2 квартал 2020 року на 103 % порівняно із запланованим беззбитковим оборотом, а також мали кумулятивний ефект у 3 кварталі, коли з’явилася можливість приймати гостей усередині закладу. Сервіс доставки зайняв стійкий сегмент серед інших каналів продажів, завдяки чому загальний оборот у 3 кварталі зріс на 34,63 % порівняно з 3 кварталом 2019.
Бізнес став адаптивним, а ми — готовими до нових хвиль карантину й жорсткого локдауну.
Світ уже точно не буде таким, як раніше. І ми теж.
Агентство: McCann Kyiv
Саляр Алі, оператор, freelance
Стелла Шабліовська, моушн-дизайнерка, freelance
Клієнт: Veterano Brownie
Юлія Кочетова-Набожняк, co-founder, Veterano Brownie
Роман Набожняк, co-founder, Veterano Brownie
Can be bank in the phone? Yes, it can. monobank
Агентство: Initiative
Сергій, Костін, Managing Director, Initiative
Оксана, Марусич, Data & Planning Director, Initiative
Юлія, Ханіна, Media Group Head, Initiative
Клієнт: monobank
Анатолій, Рогальський, СМО, monobank
Ready, steady, go for deposit at FUIB
Замість того щоб традиційно говорити про мету накопичення, ми запропонували більш широку тему – те, як люди накопичують гроші. Це стало ідеєю кампанії – «Вибери свій стиль накопичення», а під кожен стиль був підв'язаний депозит з лінійки ПУМБ.
Така стратегія дозволила ПУМБ істотно наростити фінансові м'язи –збільшити долю ринку, залучити нових клієнтів і підвищити всі комунікаційні та рекламні показники відносно конкурентів.
Агентство: MullenLowe Adventa
Олександр Плетенецький, Арт директор «Mullenlowe Adventa”
Катерина Мельник, Старший копірайтер «Mullenlowe Adventa”
Жанна Сидорська, Директор з обслуговування клієнтів, «Mullenlowe Adventa”
Клієнт: ПУМБ
Олена Шевченко, Директор по роботі з групою клієнтів
Наталія Демиденко, Керівник відділу маркетингових комунікацій, ПУМб
Ірина Кіщенко, Бренд менеджер, ПУМБ
Компанії-партнери:
МПБ
DIEVO
Promprylad.Renovation: $5mln to change the country
Одночасний запуск awareness і перформанс кампаній: цілісна комунікація через рекламу, лендинг, інфлюенсерів, медіа, офлайн події та call-центр. Понад $5 мільйонів зібраних коштів, викуплений завод, спільнота з 409 інвесторів (та черга бажаючих інвестувати далі), міжнародна підтримка і перетворення Промприладу на топ-дестинацію України!
Агентство: plusone
Тетяна Моргун, Менеджерка проекту, plusone
Надія Рокитянська, Креативна, Арт директорка, plusone
Олександр Аргат, Стратег, plusone
Маргарита Клещаєва, Директорка по роботі з клієнтами, plusone
Юлія Стьопкіна, Рекламна менеджерка, plusone
Андрій Кухар, Відеодизайнер, plusone
Станіслава Бриленко, Дизайнерка, plusone
Ольга Постушна, Веб-розробниця, plusone
Катерина Любицька, Менеджерка проекту, plusone
Клієнт: Промприлад.Реновація
DUHMYANA HATA VS LVIVSKY
Агентство: Kinograf
Tetiana Dotsenko, Marketing Manager В2С, Lesaffre Ukraine
Maryna Skrypchenko, Commercial Director, Lesaffre Ukraine
Клієнт: Дріжджі "Духмяна Хата"
Компанії-партнери:
MixDigital
SIGMA
Pit Bull Fight
Ми дослідили, що наша аудіторія має приховану потребу у «старшому браті». Нашой місією стало вивільнити накопичену агресію молоді та скерувати її у позитивне русло, показати кращі приклади її застосування.
Pit Bull Fight – соціальна платформа у форматі бійцівського онлайн-турніру, котрий став агрегатором брендованого контенту в загальній комунікації та інструментом для вивільнення молодіжної агресії.
Відмовившись від традиційної реклами, ми допомогли молоді, а на вдячність отримали їхню увагу та лояльність, що привело нас до наших цілей та лідерства в категорії.
Агентство: ODDEE agency
Іван Базар, General Manager, ODDEE agency
Аліна Циганок, Креативий директор, ODDEE agency
Адаменко Євгеній, Режисер та постановник, ODDEE аgency
Клієнт: ГК Нові Продукти
Геннадій Довгань, Маркетинг-директор, New Products Group
Олена Чувакіна, Бренд-директор, New Products Group
Борис Ткачов, Директор з стратегії та досліджень, New Products Group
Олена Селютіна, Директор з комунікацій, New Products Group
Юлія Чиж, Керівник групи управління ТМ департаменту маркетингу, New Products Group
Ганна Малахова, Head of Digital, New Products Group
Компанії-партнери:
NEOS Digital Agency
Наталія Кучеренко, Директор з клієнт-сервісу, NEOS Digital Agency
Ukraine WOW: how we turned a nation-wide hate into WOW!
Агентство: Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Юлія Соловей, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Макс Роботов, співзасновник, Photinus
Сергій Софін, шеф-дизайнер експозиції, Gres Todorchuk
Михайло Вибодовський, головний проджект-менеджер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, COO, Gres Todorchuk
Клієнт: Укрзалізниця
Євген Кравцов, екс-керівник, Укрзалізниця
Компанії-партнери:
Photinus
MONO Architects
Вікторія Оскілко, засновник, MONO Architects
Idearoomia
Олександр Слободянік, CEO, Idearoomia
Voice of Water. The first audioidentitiy of Natural Ukrainian Water
Музична колаборація природної води з ONUKA, DakhaBrakha, Katya Chilly та The Maneken звернулися до природності, що є частиною ідентичності українців. Музика дала мільйонам відчути природність у відео, по радіо, на концерті та зісканувавши QR прямо на пляшці.
Продажі збільшились на 20%, частка ринку – на 2.8 пп., а музика стала частиною української культури і продовжує працювати на бренд навіть після закінчення кампанії.
Агентство: [isdgroup]
Віктор Шкурба, Креативний директор, [isdgroup]
Наталія Тачинська, Креативна директорка/арт-директорка, [isdgroup]
Michael Traverse, Strategic Director, [isdgroup]
Світлана Мирончук, Аккаунт-директорка, [isdgroup]
Євген Головатенко, креативний продюсер, [isdgroup]
Дарія Андрущенко, аккаунт-менеджер, [isdgroup]
Клієнт: IDS Borjomi Ukraine
Natalia Revika, Marketing Director, Morshynska
Iryna Lopot, Marketing Manager, Morshynska
Євгенія Михайленко, Brand Manager ,IDS Borjomi
Bilets Volodymyr, New Media Head, IDS Borjomi
Компанії-партнери:
HASHTAG
ESSE Production House
Initiative Media
Trends and Brands
Art Tinder — How to make 7 000 000 #dates_with_art
Агентство: Postmen
Ярослав Ведмідь, СЕО, Postmen
Ганна Савчук, аккаунт-менеджер, Postmen
Ольга Михалець, Продюсер, Postmen
Люба Петренко, Креативна копірайтерка, Postmen
Ірина Павлова, Арт директор, Postmen
Ігор Бондаренко, Моушн дизайнер, Postmen
Яніна Шабанова, Контент менеджер, Postmen
Владислава Белау, Молодший стратег, Postmen
Максим Штомпіль, Head of Web, Postmen
Клієнт: Проект реалізовано за підтримки Українського культурного фонду
Олександра Горчинська, Провідний фахівець з управління проектами, УКФ
Newbie, who changed the perception of sauces
А завдяки зваженим маркетинговій та комунікаційній стратегіям, швидкому прийняттю рішень та діям на шляху їх реалізації, всього за півроку нам вдалося зацікавити споживачів та торгівельні мережі новинкою й посісти гідне місце поруч з «гігантами категорії» «Торчин» та «Чумак».
Агентство: DIEVO (part of NCG)
Іван Кучеренко, CEO, DIEVO (part of NCG)
Олександр Павлов, New Business Head, DIEVO (part of NCG)
Олена Бармак, Digital Media Head, DIEVO (part of NCG)
Ольга Опаріна, Account Group Head, DIEVO (part of NCG)
Клієнт: ТМ Приправка, Приватне Підприємство СПС
Ромащенко Ольга, Маркетинг директор, ТМ Приправка, Приватне Підприємство СПС
Христич Тетяна, Керівник відділу R&D, Христич Тетяна, ТМ Приправка, Приватне Підприємство СПС
Сердюк Олена, Бренд-менеджер, ТМ Приправка, Приватне Підприємство СПС
Компанії-партнери:
MediaCom Ukraine
Ольга Денисюк, Senior Communication Planner, MediaCom Ukraine
Роман Філіппов, Strategy Planner, MediaCom Ukraine
Vataga Agency
Назарій Кумановський, Артдиректор, Vataga Agency
PifPaf Production
Bobina Production Studio
It's cool to be Ukrainian!
Агентство: ТіБіДабл’юЕй Україна
Олена Томаш, Эккаунт Директор, ТіБіДабл’юЕй Україна
Тетяна Федоренко, Кретивний Директор, ТіБіДабл’юЕй Україна
Анна Лаунець, Головний Копірайтер, ТіБіДабл’юЕй Україна
Настя Янович, Керівник Відділу Дизайну, ТіБіДабл’юЕй Україна
Філіпп Пастер, Стратег, ТіБіДабл’юЕй Україна
Клієнт: МакДональдз Юкрейн Лтд.
Ольга Васільєва, Маркетинг Директор, МакДональдз Юкрейн
Олена Кірілюк, Консультант з маркетингу, МакДональдз Юкрейн
Ольга Сватова, Маркетинг Менеджер, МакДональдз Юкрейн
Компанії-партнери:
Be—it Agency
How to send a competitor to the garden
Де Сад только за один сезон становится № 2, набрав 15% объема рынка, начав наступать на хвост основному гиганту категории – Somersby.
Агентство: BBDO Ukraine
Віктор Ішков, Регіональний СЕО, BBDO Ukraine & Central Asia
Денис Келеберденко, Креативний Директор, BBDO Ukraine
Діма Кішка, Creative Group Head, BBDO Ukraine
Марія Тетерін, Керівниця BBDO Branding, BBDO Ukraine
Анастасія Сіренко, Графічний Дизайнер, BBDO Ukraine
Кристина Козлова, Акаунт Директор, BBDO Ukraine
Анастасія Бежевець, Сініор Акаунт Менеджер, BBDO Ukraine
Клієнт: AB InBev Efes Ukraine
Анна Руденко, Директор з Маркетингу, AB InBev Efes Ukraine
Каріне Гарячун, Старший бренд менеджер Bud & Premium Brands, AB InBev Efes Ukraine
Олександр Перера, Бренд менеджер Bud & Premium Brands, AB InBev Efes Ukraine
Компанії-партнери:
Buzzfactory Ukraine
Vizeum
КОМО Squeeze Cheese: more impressions, please!
Агентство: McCann Kyiv
Олег Кіндер, Маркетинг-директор, КОМО
Ірина Стопа, Маркетинг-менеджер, КОМО
Марина Рижкова, Communication Marketing Manager
Тетяна Kучерук, Маркетинг-менеджер, КОМО
Клієнт: КОМО
Катерина Cоколюк, Strategic Director, McCann Kyiv
Олена Гнучева, Керівник креативної групи, McCann Kyiv
Анна Любченко, Art Director, McCann Kyiv
Володимир Кирилюк, Art Director, McCann Kyiv
Юлія Гуренко, Group Account Director, McCann Kyiv
Ольга Гарнага, Senior Account Manager, McCann Kyiv
Компанії-партнери:
Blue 449 Ukraine
Voice of Water. The first audioidentitiy of Natural Ukrainian Water
Ми створили «неможливу» музичну колаборацію: ONUKA, DakhaBrakha, Katya Chilly, The Maneken та природна вода. Ця музика звернулися до тої природності, що є частиною ідентичності українців, через музикантів, які уособлюють сучасну українську культуру.
Народжена у Карпатах (місті народження Моршинської) музична колаборація збільшила продажі на 20%, частину ринку – на 2.8 п.п. та продовжує працювати на бренд навіть після закінчення кампанії.
Агентство: [isdgroup]
Віктор Шкурба, Креативний директор, [isdgroup]
Наталія Тачинська, Креативна директорка/арт-директорка, [isdgroup]
Michael Traverse, Strategic Director, [isdgroup]
Світлана Мирончук, Аккаунт-директорка, [isdgroup]
Євген Головатенко, креативний продюсер, [isdgroup]
Дарія Андрущенко, аккаунт-менеджер, [isdgroup]
Клієнт: IDS Borjomi Ukraine
Natalia Revika, Marketing Director, Morshynska
Iryna Lopot, Marketing Manager, Morshynska
Євгенія Михайленко, Brand Manager ,IDS Borjomi
Bilets Volodymyr, New Media Head, IDS Borjomi
Компанії-партнери:
HASHTAG
ESSE Production House
Initiative Media
Trends and Brands
Awareness via programmatic instead of TV and outdoor
Программатик стал основой для диджитал-коммуникации IQOS и сыграл ключевую роль при масштабной экспансии в регионы. Мы задействовали программатик на всех этапах бизнес-процесса – от старта продаж в конкретном городе и необходимости строить знание, стимулировать пробу и первую покупку до постоянной коммуникации с уже лояльными потребителями.
Благодаря программатику нам удалось удерживать охват 60-80% ЦА ежемесячно с отдельно заведенными кампаниями на каждый город, настроить ремаркетинг без Google и таргетинг с кастомными сообщениями на поведенческие сегменты вместо соцдема.
За полгода с помощью программатика мы построили awareness с <5% до 30% в городах 3-й волны запуска и нарастили знание с 20% до 46% в городах 2-й волны запуска – без TV, OOH, соцсетей и Google.
Агентство: NEOS
Сергій Волчкович, СЕО, NEOS
Наталія Кучеренко, Client Service Director, NEOS
Дарина Сороченко, IQOS Team Lead, NEOS
Каріна Єзікян, Account Manager, NEOS
Лариса Балакірєва, Strategic Planner, NEOS
Дмитро Герасименко, Analytic Lead, NEOS
Клієнт: Філіп Морріс Україна
Дмитро Зінченко, Head of Digital, Digital UA, Caucasus & Moldova, Philip Morris Ukraine
Ольга Горобець, Manager Digital Marketing, Digital UA, Caucasus & Moldova, Philip Morris Ukraine
Інна Шереметьєва, Digital Paid Media Lead, Digital UA, Caucasus & Moldova, Philip Morris Ukraine
Вікторія Шароватова, Manager Design & Content, Digital UA, Caucasus & Moldova, Philip Morris Ukraine
Brownie Therapy
Наші маркетингові зусилля та рішення сприяли збільшенню обороту за 2 квартал 2020 року на 103 % порівняно із запланованим беззбитковим оборотом, а також мали кумулятивний ефект у 3 кварталі, коли з’явилася можливість приймати гостей усередині закладу. Сервіс доставки зайняв стійкий сегмент серед інших каналів продажів, завдяки чому загальний оборот у 3 кварталі зріс на 34,63 % порівняно з 3 кварталом 2019.
Бізнес став адаптивним, а ми — готовими до нових хвиль карантину й жорсткого локдауну.
Світ уже точно не буде таким, як раніше. І ми теж.
Агентство: McCann Kyiv
Саляр Алі, оператор, freelance
Стелла Шабліовська, моушн-дизайнерка, freelance
Клієнт: Veterano Brownie
Юлія Кочетова-Набожняк, co-founder, Veterano Brownie
Роман Набожняк, co-founder, Veterano Brownie
Planeta Quarantine
Як результат: продано 112 000 сертифікатів, що дорівнює 11 200 000 гривень доходу. Кампанія зберегла робочі місця для 600 співробітників мережі за період карантину.
ROAS = 12504%
Агентство: Креативна агенція Вертіго
Кирило Тишкевич, директор з розвитку бізнесу, креативна агенція Вертіго
Даша Охотник, аккаунт менеджер, креативна агенція Vertigo
Максим Балашов, арт директор, креативна агенція Vertigo
Марк Кушнеренко, арт директор, креативна агенція Vertigo
Олександр Зеленюк, молодший арт директор, креативна агенція Vertigo
Тетяна Фукс, молодший дизайнер, креативна агенція Vertigo
Клієнт: Планета Кіно
Максим Белов, директор з маркетингу, Планета Кіно
Толік Козловський, директор з комунікацій, Планета Кіно
Анна Лобанова, смм менеджер, Планета Кіно
Таісія Герасько, копірайтер, Планета Кіно
Children need their parents
«Дітям без Батьків ніяк» – це аксиома, з якою годі й сперечатися та яка резонує кожному. Ми реалізували багаторівневу кампанію, яка досягла феноменальних результатів лише за місяць – 7 300 000 грн. на створення комфортних умов для сімей у тяжких обставинах.
Агентство: Оптімум Медіа Україна
Ксенія Михайленко, Стратегічний директор, OMD OM Group
Алена Бикова,Client Service Director, OMD OM Group
Ирина Долгополова, Account Director, OMD OM Group
Елена Павлюченко, Strategic Planner, OMD OM Group
Клієнт: МакДональдз Юкрейн
Ольга Васільєва, Marketing Director, McDonalds Ukraine
Ларіса Борисенко, Digital & Content Manager, McDonalds Ukraine
Олена Томаш, Account Director, TBWA Ukraine
Тетяна Федоренко, Creative Director, TBWA Ukraine
Анна Лаунець, Head of Copywrite, TBWA Ukraine
Настя Янович, Head of Art, TBWA Ukraine
Ukraine WOW: how we turned a nation-wide hate into WOW!
Агентство: Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Юлія Соловей, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Макс Роботов, співзасновник, Photinus
Сергій Софін, шеф-дизайнер експозиції, Gres Todorchuk
Михайло Вибодовський, головний проджект-менеджер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, COO, Gres Todorchuk
Клієнт: Укрзалізниця
Євген Кравцов, екс-керівник, Укрзалізниця
Компанії-партнери:
Photinus
MONO Architects
Вікторія Оскілко, засновник, MONO Architects
Idearoomia
Олександр Слободянік, CEO, Idearoomia
Voice of Water. The first audioidentitiy of Natural Ukrainian Water
Ми створили «неможливу» музичну колаборацію: ONUKA, DakhaBrakha, Katya Chilly, The Maneken та природна вода. Ця музика звернулися до тої природності, що є частиною ідентичності українців, через музикантів, які уособлюють сучасну українську культуру.
Народжена у Карпатах (місті народження Моршинської) музична колаборація збільшила продажі на 20%, частину ринку – на 2.8 п.п. та продовжує працювати на бренд навіть після закінчення кампанії.
Агентство: HASHTAG
Клієнт: IDS Borjomi Ukraine
Natalia Revika, Marketing Director, Morshynska
Iryna Lopot, Marketing Manager, Morshynska
Євгенія Михайленко, Brand Manager ,IDS Borjomi
Bilets Volodymyr, New Media Head, IDS Borjomi
Компанії-партнери:
#Everest_at_Home — how to bring 60 people to the highest summit being home at quarantine
В той час, коли трафік і продажі на сайтах конкурентів падали, а вони продовжували витрачати бюджети на платне просування — ми органічно злетіли на 234% в онлайні і додали 17% до продажів минулого року — не зважаючи на локдаун, зниження доходів українців і обмежені можливості для подорожей.
Влітку український бренд Gorgany злетів у top of mind серед аутдор рітейлу, обігнавши потужні міжнародні бренди.
Агентство: Postmen
Ярослав Ведмідь, СЕО, Postmen
Єлизавета Заремба SMM менеджер, Postmen
Ірина Павлова Арт-директор, Postmen
Владислав Дорошенко Дизайнер, Postmen
Ольга Махалець Креативний продюсер, Postmen
Ігорь Бондаренко Sound Designer, Postmen
Клієнт: Gorgany
Андрій Бандрівський Директор зі стратегії, Gorgany
Христина Сеньків Керівник маркетингу, Gorgany
Planeta Quarantine
Як результат: продано 112 000 сертифікатів, що дорівнює 11 200 000 гривень доходу. Кампанія зберегла робочі місця для 600 співробітників мережі за період карантину.
ROAS = 12504%
Агентство: Креативна агенція Вертіго
Кирило Тишкевич, директор з розвитку бізнесу, креативна агенція Вертіго
Даша Охотник, аккаунт менеджер, креативна агенція Vertigo
Максим Балашов, арт директор, креативна агенція Vertigo
Марк Кушнеренко, арт директор, креативна агенція Vertigo
Олександр Зеленюк, молодший арт директор, креативна агенція Vertigo
Тетяна Фукс, молодший дизайнер, креативна агенція Vertigo
Клієнт: Планета Кіно
Максим Белов, директор з маркетингу, Планета Кіно
Толік Козловський, директор з комунікацій, Планета Кіно
Анна Лобанова, смм менеджер, Планета Кіно
Таісія Герасько, копірайтер, Планета Кіно
How we burnt grass at the main football stadiums
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Ольга Гаркуша, креативний менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: UAnimals
How to make any ad in the advertising block an advertisement for monobank!
Агентство: Initiative
Сергій, Костін, Managing Director, Initiative
Оксана, Марусич, Data & Planning Director, Initiative
Юлія, Ханіна, Media Group Head, Initiative
Клієнт: monobank
Анатолій, Рогальський, СМО, monobank
Eat This Playlist!
Відмінний, від всього ринку, підхід дозволив нам привернути увагу українських та міжнародних ЗМІ, забезпечивши охоплення в 2,56 млн людей та 120 000 реакцій на новину про першу кампанію в Spotify.
Агентство: TWIGA Digital Ukraine
Віталій Капустян, Creative Director, TWIGA Digital Ukraine
Вікторія Шапкіна, Creative Copywriter, TWIGA Digital Ukraine
Соколик Наталія, Managing Director, TWIGA Digital Ukraine
Дар'я Богданова, Account Manager, TWIGA Digital Ukraine
Анастасія Канонська, Content Manager, TWIGA Digital Ukraine
Клієнт: PepsiCo Ukraine
Оксана Крамаренко , Category Marketing Manager Beverages, PepsiСo
Леся Щиголь, Digital Marketing Manager PepsiCo Ukraine
Марія Євтушенко, Digital Specialist CSD & Snacks Category PepsiCo Ukraine
Компанії-партнери:
Media First Ukraine
Анна Остапенко, Strategy Director , Media First Ukraine
Lions
Art Tinder — How to make 7 000 000 #dates_with_art
Агентство: Postmen
Ярослав Ведмідь, СЕО, Postmen
Ганна Савчук, аккаунт-менеджер, Postmen
Ольга Михалець, Продюсер, Postmen
Люба Петренко, Креативна копірайтерка, Postmen
Ірина Павлова, Арт директор, Postmen
Ігор Бондаренко, Моушн дизайнер, Postmen
Яніна Шабанова, Контент менеджер, Postmen
Владислава Белау, Молодший стратег, Postmen
Максим Штомпіль, Head of Web, Postmen
Клієнт: Проект реалізовано за підтримки Українського культурного фонду
Олександра Горчинська, Провідний фахівець з управління проектами, УКФ
Бронза
Pit Bull Live
Pit Bull Live – cоціальна платформа у вигляді незалежної молодіжної спільноти, в якій бренд створює контент, ділиться своїм досвідом і виступає в ролі наставника.
Ми поставили за мету змінити життя молоді на краще, підтримати та спрямувати її негативну енергію в позитивне русло. Водночас ми пішли далі, залучивши нашу аудиторію до розробки та просування унікального брендованого контенту, який згодом почав генерувати органічний попит на себе ж та монетизувати медіамайданчик.
А на вдячність отримали увагу та лояльність аудиторії, які привели нас до наших цілей у продажах та лідерства в категорії.
Агентство: ODDEE agency
Іван Базар, General Manager, ODDEE agency
Аліна Циганок, Креативий директор, ODDEE agency
Олександр Ткаченко, Креативний менеджер, ODDEE agency
Євгеній Адаменко, Режисер та постановник, ODDEE аgency
Клієнт: ГК Нові Продукти
Геннадій Довгань, Маркетинг-директор, New Products Group
Олена Чувакіна, Бренд-директор, New Products Group
Борис Ткачов, Директор з стратегії та досліджень, New Products Group
Олена Селютіна, Директор з комунікацій, New Products Group
Юлія Чиж, Керівник групи управління ТМ департаменту маркетингу, New Products Group
Ганна Малахова, Head of Digital, New Products Group
How we taught adults to clean their teeth in the morning
Ми змогли вирішити завдання, які до цього не могли вирішити роки прямої ТБ реклами – донеси до споживачів переваги технології Philips Sonicare та нагадати їм, що саме Sonicare обирають стоматологи всього світу.
Правильно підібрана платформа (ранкові шоу з улюбленими ведучими та професійними лікарями) та формат (короткі, але дуже регулярні та інформативні випуски) допомогли навчити українців чистити зуби по новому.
Агентство: Carat Ukraine
Тома Кізірія, Strategic Director, Insights&Trends Lead, Carat Ukraine
Елена Провоторова, Service Excellence Director, Carat Ukraine
Ірина Науменко, Media Activations Manager, Carat Ukraine
Вероніка Гончарова, Media Activations Director, Carat Ukraine
Клієнт: Philips Sonicare
Наталія Палій, Head of marketing, Philips Ukraine
Оксана Слюсарчук, Business Marketing Manager, Personal Care & Oral Healthcare, Philips Ukraine
Юлія Литвиненко, Professional Marketing Manager, Philips Ukraine
Оксана Баляснікова, PR Manager, Philips Ukraine
Іванна Геник, Trade & Shopper Marketing manager, Philips Ukraine
Компанії-партнери:
The Story Lab
Олександра Шимко, Sponsorship Strategic Manager, The Story Lab Ukraine
Art Tinder — How to make 7 000 000 #dates_with_art
Агентство: Postmen
Ярослав Ведмідь, СЕО, Postmen
Ганна Савчук, аккаунт-менеджер, Postmen
Ольга Михалець, Продюсер, Postmen
Люба Петренко, Креативна копірайтерка, Postmen
Ірина Павлова, Арт директор, Postmen
Ігор Бондаренко, Моушн дизайнер, Postmen
Яніна Шабанова, Контент менеджер, Postmen
Владислава Белау, Молодший стратег, Postmen
Максим Штомпіль, Head of Web, Postmen
Клієнт: Проект реалізовано за підтримки Українського культурного фонду
Олександра Горчинська, Провідний фахівець з управління проектами, УКФ
How we burnt grass at the main football stadiums
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Ольга Гаркуша, креативний менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: UAnimals
Museum inside the Head
На 15 день народження ми вирішили розказати ринку про креативні технології і занурити клієнтів в особливу чудернацьку атмосферу агенції. І все це однією комунікацією із 0 бюджетом на медіа.
Для цього ми побудували pop-up музей «в голові у Віті», крізь який за один вечір пройшли більше 1000 представників індустрії. Голова принесла [isdgroup] 3 запити на створення подібних проєктів та вивела агенцію на ринок соціально-культурних комунікацій: сьогодні вони складають 80% портфелю агенції.
Агентство: [isdgroup]
Аліна Ревенко, Head of Strategy, [isdgroup]
Андрій Міщенко, Creative Group Head [isdgroup]
Катерина Малашок, копірайтерка [isdgroup]
Дмитро Яцина, копірайтер [isdgroup]
Віктор Шкурба, арт директор, [isdgroup]
Сергій Томчук, дизайнер [isdgroup]
Ольга Варченко дизайнерка, [isdgroup]
Юля Либенська дизайнерка, [isdgroup]
Оксана Шевчук продюсерка, [isdgroup]
Ярослава Сидорчук продюсерка, [isdgroup]
Клієнт: [isdgroup]
Компанії-партнери:
KA.KA.HA
St.Mary & Co Art Studio
Відмінний, від всього ринку, підхід дозволив нам привернути увагу українських та міжнародних ЗМІ, забезпечивши охоплення в 2,56 млн людей та 120 000 реакцій на новину про першу кампанію в Spotify.
Агентство: TWIGA Digital Ukraine
Віталій Капустян, Creative Director, TWIGA Digital Ukraine
Вікторія Шапкіна, Creative Copywriter, TWIGA Digital Ukraine
Соколик Наталія, Managing Director, TWIGA Digital Ukraine
Дар'я Богданова, Account Manager, TWIGA Digital Ukraine
Анастасія Канонська, Content Manager, TWIGA Digital Ukraine
Клієнт: PepsiCo Ukraine
Оксана Крамаренко , Category Marketing Manager Beverages, PepsiСo
Леся Щиголь, Digital Marketing Manager PepsiCo Ukraine
Марія Євтушенко, Digital Specialist CSD & Snacks Category PepsiCo Ukraine
Компанії-партнери:
Media First Ukraine
Анна Остапенко, Strategy Director , Media First Ukraine
Lions
Glasses glasses glasses
Агентство: ТОВ “Барт’н’Фінк”
Олег Томін Креативний директор та засновник “Барт’н’Фінк”
Ліза Рожкова Копірайтер “Барт’н’Фінк”
Поліна Просвірякова акаунт директор “Барт’н’Фінк”
Кучерова Ната акаунт менеджер “Барт’н’Фінк”
Катя Чанишева Груп-хед “Барт’н’Фінк”
Петро Діденко Хед-арт “Барт’н’Фінк”
Настя Бондар Ілюстратор “Барт’н’Фінк”
Клієнт: ЛЮКСОПТИКА
Дарина Грига, Керівник відділу бренд-маркетингу ЛЮКСОПТИКА
Віолета Титаренко Директор з маркетингу ЛЮКСОПТИКА
From beer for motorists to universal refreshment
Нам вдалося змінити сприйняття безалкогольного пива споживачами й надати Baltika 0 нової ролі — універсального освіжаючого напою, який доречний у будь-який час і в будь-якому місці, як вода, кола чи газовані напої.
Кампанія зробила Baltika 0 хітом цього літа й продрайвила всю категорію безалкогольного пива.
Завдяки маркетинговим зусиллям Baltika 0 сегмент цього року приріс на рекордні 16 %! Baltika 0 виросла на 55 %, суттєво зміцнивши лідерство в сегменті. Отже, інтерес споживачів до безалкогольного пива нарешті почав зростати!
Агентство: McCann Kyiv
Олександр Нєтребчук, Креативний директор McCann Kyiv
Анастасія Костікова, Account Director, McCann Kyiv
Влад Шевченко, Art-Director, McCann Kyiv
Ольга Левицька, Копірайтер, McCann Kyiv
Ольга Кутузова, Client Service Director, McCann Kyiv
Клієнт: Carlsberg Ukraine
Вікторія Крутік, Маркетинг директор, Карлсберг Україна
Катерина Бєльська, Бренд менеджер, Карлсберг Україна
Лілія Ляш, Бренд спеціаліст, Карлсберг Україна
Компанії-партнери:
Initiative Media
Алла Литвин, Media Group Head, Initiative
Лілія Євтушенко, Media Planner, Initiative
Getbob Agency
How we turned a running marathon into a lifelong marathon
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Інга Сакада, лідер команди, Gres Todorchuk
Валерія Дорош, PR-менеджер, Gres Todorchuk
Катерина Давидюк, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Клієнт: Нова Пошта
Олена Плахова, директор з корпоративний комунікацій, Нова Пошта
Леона Красненкова, менеджер з комунікацій, Нова Пошта
Planeta Quarantine
Як результат: продано 112 000 сертифікатів, що дорівнює 11 200 000 гривень доходу. Кампанія зберегла робочі місця для 600 співробітників мережі за період карантину.
ROAS = 12504%
Агентство: Креативна агенція Вертіго
Кирило Тишкевич, директор з розвитку бізнесу, креативна агенція Вертіго
Даша Охотник, аккаунт менеджер, креативна агенція Vertigo
Максим Балашов, арт директор, креативна агенція Vertigo
Марк Кушнеренко, арт директор, креативна агенція Vertigo
Олександр Зеленюк, молодший арт директор, креативна агенція Vertigo
Тетяна Фукс, молодший дизайнер, креативна агенція Vertigo
Клієнт: Планета Кіно
Максим Белов, директор з маркетингу, Планета Кіно
Толік Козловський, директор з комунікацій, Планета Кіно
Анна Лобанова, смм менеджер, Планета Кіно
Таісія Герасько, копірайтер, Планета Кіно
#Heroesofmyday: the heroes without coats, but in masks
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Юлія Соловей, лідер команди, Gres Todorchuk
Олександра Кулініч, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Дарина Шаллі, pr-менеджер, Gres Todorchuk
Михайло Кригель, контент менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: Сільпо
Катерина Огуряєва, директор з маркетингу, Сільпо
Brownie Therapy
Наші маркетингові зусилля та рішення сприяли збільшенню обороту за 2 квартал 2020 року на 103 % порівняно із запланованим беззбитковим оборотом, а також мали кумулятивний ефект у 3 кварталі, коли з’явилася можливість приймати гостей усередині закладу. Сервіс доставки зайняв стійкий сегмент серед інших каналів продажів, завдяки чому загальний оборот у 3 кварталі зріс на 34,63 % порівняно з 3 кварталом 2019.
Бізнес став адаптивним, а ми — готовими до нових хвиль карантину й жорсткого локдауну.
Світ уже точно не буде таким, як раніше. І ми теж.
Агентство: McCann Kyiv
Саляр Алі, оператор, freelance
Стелла Шабліовська, моушн-дизайнерка, freelance
Клієнт: Veterano Brownie
Юлія Кочетова-Набожняк, co-founder, Veterano Brownie
Роман Набожняк, co-founder, Veterano Brownie
Promprylad.Renovation: $5mln to change the country
Одночасний запуск awareness і перформанс кампаній: цілісна комунікація через рекламу, лендинг, інфлюенсерів, медіа, офлайн події та call-центр. Понад $5 мільйонів зібраних коштів, викуплений завод, спільнота з 409 інвесторів (та черга бажаючих інвестувати далі), міжнародна підтримка і перетворення Промприладу на топ-дестинацію України!
Агентство: plusone
Клієнт: Промприлад.Реновація
Тетяна Моргун, Менеджерка проекту, plusone
Надія Рокитянська, Креативна, Арт директорка, plusone
Олександр Аргат, Стратег, plusone
Маргарита Клещаєва, Директорка по роботі з клієнтами, plusone
Юлія Стьопкіна, Рекламна менеджерка, plusone
Андрій Кухар, Відеодизайнер, plusone
Станіслава Бриленко, Дизайнерка, plusone
Ольга Постушна, Веб-розробниця, plusone
Катерина Любицька, Менеджерка проекту, plusone
Pit Bull Live
Pit Bull Live – cоціальна платформа у вигляді незалежної молодіжної спільноти, в якій бренд створює контент, ділиться своїм досвідом і виступає в ролі наставника.
Ми поставили за мету змінити життя молоді на краще, підтримати та спрямувати її негативну енергію в позитивне русло. Водночас ми пішли далі, залучивши нашу аудиторію до розробки та просування унікального брендованого контенту, який згодом почав генерувати органічний попит на себе ж та монетизувати медіамайданчик.
А на вдячність отримали увагу та лояльність аудиторії, які привели нас до наших цілей у продажах та лідерства в категорії.
Агентство: ODDEE agency
Іван Базар, General Manager, ODDEE agency
Аліна Циганок, Креативий директор, ODDEE agency
Олександр Ткаченко, Креативний менеджер, ODDEE agency
Євгеній Адаменко, Режисер та постановник, ODDEE аgency
Клієнт: ГК Нові Продукти
Геннадій Довгань, Маркетинг-директор, New Products Group
Олена Чувакіна, Бренд-директор, New Products Group
Борис Ткачов, Директор з стратегії та досліджень, New Products Group
Олена Селютіна, Директор з комунікацій, New Products Group
Юлія Чиж, Керівник групи управління ТМ департаменту маркетингу, New Products Group
Ганна Малахова, Head of Digital, New Products Group
Voice of Water. The first audioidentitiy of Natural Ukrainian Water
Ми створили «неможливу» музичну колаборацію: ONUKA, DakhaBrakha, Katya Chilly, The Maneken та природна вода. Ця музика звернулися до тої природності, що є частиною ідентичності українців, через музикантів, які уособлюють сучасну українську культуру.
Народжена у Карпатах (місті народження Моршинської) музична колаборація збільшила продажі на 20%, частину ринку – на 2.8 п.п. та продовжує працювати на бренд навіть після закінчення кампанії.
Агентство: [isdgroup]
Віктор Шкурба, Креативний директор, [isdgroup]
Наталія Тачинська, Креативна директорка/арт-директорка, [isdgroup]
Michael Traverse, Strategic Director, [isdgroup]
Світлана Мирончук, Аккаунт-директорка, [isdgroup]
Євген Головатенко, креативний продюсер, [isdgroup]
Дарія Андрущенко, аккаунт-менеджер, [isdgroup]
Клієнт: IDS Borjomi Ukraine
Natalia Revika, Marketing Director, Morshynska
Iryna Lopot, Marketing Manager, Morshynska
Євгенія Михайленко, Brand Manager ,IDS Borjomi
Bilets Volodymyr, New Media Head, IDS Borjomi
Компанії-партнери:
HASHTAG
ESSE Production House
Initiative Media
Trends and Brands
Museum inside the Head
На 15 день народження ми вирішили розказати ринку про креативні технології і занурити клієнтів в особливу чудернацьку атмосферу агенції. І все це однією комунікацією із 0 бюджетом на медіа.
Для цього ми побудували pop-up музей «в голові у Віті», крізь який за один вечір пройшли більше 1000 представників індустрії. Голова принесла [isdgroup] 3 запити на створення подібних проєктів та вивела агенцію на ринок соціально-культурних комунікацій: сьогодні вони складають 80% портфелю агенції.
Агентство: [isdgroup]
Аліна Ревенко, Head of Strategy, [isdgroup]
Андрій Міщенко, Creative Group Head [isdgroup]
Катерина Малашок, копірайтерка [isdgroup]
Дмитро Яцина, копірайтер [isdgroup]
Віктор Шкурба, арт директор, [isdgroup]
Сергій Томчук, дизайнер [isdgroup]
Ольга Варченко дизайнерка, [isdgroup]
Юля Либенська дизайнерка, [isdgroup]
Оксана Шевчук продюсерка, [isdgroup]
Ярослава Сидорчук продюсерка, [isdgroup]
Клієнт: [isdgroup]
Компанії-партнери:
KA.KA.HA
St.Mary & Co Art Studio
Voice of Water. The first audioidentitiy of Natural Ukrainian Water
Ми створили «неможливу» музичну колаборацію: ONUKA, DakhaBrakha, Katya Chilly, The Maneken та природна вода. Ця музика звернулися до тої природності, що є частиною ідентичності українців, через музикантів, які уособлюють сучасну українську культуру.
Народжена у Карпатах (місті народження Моршинської) музична колаборація збільшила продажі на 20%, частину ринку – на 2.8 п.п. та продовжує працювати на бренд навіть після закінчення кампанії.
Агентство: HASHTAG
Клієнт: IDS Borjomi Ukraine
Natalia Revika, Marketing Director, Morshynska
Iryna Lopot, Marketing Manager, Morshynska
Євгенія Михайленко, Brand Manager ,IDS Borjomi
Bilets Volodymyr, New Media Head, IDS Borjomi
Компанії-партнери:
#VictoryInOurBlood
Агентство: Ogilvy
Євгенія Дзюбенко, Креативна директора, Ogilvy
Марія Гольдман, Копірайтерка, Ogilvy
Артем Биценко, Арт дирктор, Ogilvy
Наталія Крамар, PR менеджер, Ogilvy
Олег Брежко, Дизайнер, Ogilvy
Дарія Трофименко, Дизайнерка, Ogilvy
Клієнт: Товариство Червоного Хреста України, Міністерство Молоді та Спорту України
Максим Доценко, Генеральний директор національного комітету ТЧХУ
Ірина Бойчева,Голова відділу співробітництва та міжнародних зв‘язків національного комітету ТЧХУ
Ніна Лемеш, Замісник міністру, Міністерство Молоді та Спорту
Компанії-партнери:
агентство онлайн маркетингу BRAB
Роман Баранов, Керуючий партнер, BRAB
How we turned a running marathon into a lifelong marathon
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Інга Сакада, лідер команди, Gres Todorchuk
Валерія Дорош, PR-менеджер, Gres Todorchuk
Катерина Давидюк, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Клієнт: Нова Пошта
Олена Плахова, директор з корпоративний комунікацій, Нова Пошта
Леона Красненкова, менеджер з комунікацій, Нова Пошта
#Heroesofmyday: the heroes without coats, but in masks
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Юлія Соловей, лідер команди, Gres Todorchuk
Олександра Кулініч, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Дарина Шаллі, pr-менеджер, Gres Todorchuk
Михайло Кригель, контент менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: Сільпо
Катерина Огуряєва, директор з маркетингу, Сільпо
Promprylad.Renovation: $5mln to change the country
Одночасний запуск awareness і перформанс кампаній: цілісна комунікація через рекламу, лендинг, інфлюенсерів, медіа, офлайн події та call-центр. Понад $5 мільйонів зібраних коштів, викуплений завод, спільнота з 409 інвесторів (та черга бажаючих інвестувати далі), міжнародна підтримка і перетворення Промприладу на топ-дестинацію України!
Агентство: plusone
Клієнт: Промприлад.Реновація
Тетяна Моргун, Менеджерка проекту, plusone
Надія Рокитянська, Креативна, Арт директорка, plusone
Олександр Аргат, Стратег, plusone
Маргарита Клещаєва, Директорка по роботі з клієнтами, plusone
Юлія Стьопкіна, Рекламна менеджерка, plusone
Андрій Кухар, Відеодизайнер, plusone
Станіслава Бриленко, Дизайнерка, plusone
Ольга Постушна, Веб-розробниця, plusone
Катерина Любицька, Менеджерка проекту, plusone
Smartphone for parents
З цією метою Київстар створив першу школу мобільної грамотності для старшого покоління в Україні. На платформі batky.kyivstar.ua було розміщено 10 простих відеоуроків, які можуть відповісти на базові запитання про користування смартфонами. Крім цього, було розгорнуто інформаційну кампанію, аби мотивувати людей поважного віку знайомитися із смартфонами, а також закликати молодь допомогти своїм батькам, бабусям й дідусям отримати необхідні навички.
Агентство: Київстар
Ганна Захараш, Директор з корпоративних зв’язків
Олександра Півень Менеджер з корпоративної соціальної відповідальності
Жанна Білоус Менеджер зі зав’язків з громадськістю
Ганна Коротич Керівник зовнішніх комунікацій
Катерина Бондаренко Провідний фахівець з корпоративної соціальної відповідальності
Клієнт: Київстар
QUARANTINE ENTERTAINMENT
Агентство: Kinograf
Клієнт: Дріжджі "Духмяна Хата"
Tetiana Dotsenko, Marketing Manager В2С, Lesaffre Ukraine
Maryna Skrypchenko, Commercial Director, Lesaffre Ukraine
Компанії-партнери:
MixDigital
SIGMA
How we turned a running marathon into a lifelong marathon
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Інга Сакада, лідер команди, Gres Todorchuk
Валерія Дорош, PR-менеджер, Gres Todorchuk
Катерина Давидюк, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Клієнт: Нова Пошта
Олена Плахова, директор з корпоративний комунікацій, Нова Пошта
Леона Красненкова, менеджер з комунікацій, Нова Пошта
#VictoryInOurBlood
Агентство: Ogilvy
Євгенія Дзюбенко, Креативна директора, Ogilvy
Марія Гольдман, Копірайтерка, Ogilvy
Артем Биценко, Арт дирктор, Ogilvy
Наталія Крамар, PR менеджер, Ogilvy
Олег Брежко, Дизайнер, Ogilvy
Дарія Трофименко, Дизайнерка, Ogilvy
Клієнт: Товариство Червоного Хреста України, Міністерство Молоді та Спорту України
Максим Доценко, Генеральний директор національного комітету ТЧХУ
Ірина Бойчева,Голова відділу співробітництва та міжнародних зв‘язків національного комітету ТЧХУ
Ніна Лемеш, Замісник міністру, Міністерство Молоді та Спорту
Компанії-партнери:
агентство онлайн маркетингу BRAB
Роман Баранов, Керуючий партнер, BRAB
Pit Bull Universe
Ми вирішили відійти від традиційних медіа і сфокусуватися на створенні власних медіапроєктів, які просувають нову комунікацію, що змінює життя молоді на краще.
Довіра — нова валюта молоді. Тому ми стали частиною субкультур, взявши на себе функцію соціалізації молодих людей, вирішуючи проблеми молодого покоління.
У результаті наші медіапроєкти зібрали понад 30 млн переглядів та понад 640 000 постійних активних підписників, а Pit Bull став лідером в категорії, зменшивши інвестиції на рекламу втричі за три роки.
Агентство: ODDEE agency
Іван Базар, General Manager, ODDEE agency
Аліна Циганок, Креативий директор, ODDEE agency
Назарій Лісний, Проектний менеджер, ODDEE аgency
Адаменко Євгеній, Режисер та постановник, ODDEE аgency
Клієнт: ГК Нові Продукти
Геннадій Довгань, Маркетинг-директор, New Products Group
Олена Чувакіна, Бренд-директор, New Products Group
Борис Ткачов, Директор з стратегії та досліджень, New Products Group
Олена Селютіна, Директор з комунікацій, New Products Group
Юлія Чиж, Керівник групи управління ТМ департаменту маркетингу, New Products Group
Ганна Малахова, Head of Digital, New Products Group
IQOS: the launch story
Агентство: -
Клієнт: Філіп Морріс Україна
Дмитро Зінченко, Head of Digital, Digital UA, Caucasus & Moldova, Philip Morris Ukraine
Богдан Нагайло, Head of Consumer Experience, Philip Morris Ukraine
Компанії-партнери:
Hoshva PR & DGTL
Марія Рибак, СОО, Hoshva PR & DGTL
NEOS
Наталія Кучеренко, Client Service Director, NEOS
Барт’н’Фінк
Олег Томін, Director and owner, Bart and Fink
Promprylad.Renovation: $5mln to change the country
Одночасний запуск awareness і перформанс кампаній: цілісна комунікація через рекламу, лендинг, інфлюенсерів, медіа, офлайн події та call-центр. Понад $5 мільйонів зібраних коштів, викуплений завод, спільнота з 409 інвесторів (та черга бажаючих інвестувати далі), міжнародна підтримка і перетворення Промприладу на топ-дестинацію України!
Агентство: plusone
Клієнт: Промприлад.Реновація
Тетяна Моргун, Менеджерка проекту, plusone
Надія Рокитянська, Креативна, Арт директорка, plusone
Олександр Аргат, Стратег, plusone
Маргарита Клещаєва, Директорка по роботі з клієнтами, plusone
Юлія Стьопкіна, Рекламна менеджерка, plusone
Андрій Кухар, Відеодизайнер, plusone
Станіслава Бриленко, Дизайнерка, plusone
Ольга Постушна, Веб-розробниця, plusone
Катерина Любицька, Менеджерка проекту, plusone
#Heroesofmyday: the heroes without coats, but in masks
Агентство: Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Юлія Соловей, лідер команди, Gres Todorchuk
Олександра Кулініч, менеджер проєктів, Gres Todorchuk
Дарина Шаллі, pr-менеджер, Gres Todorchuk
Михайло Кригель, контент менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: Сільпо
Катерина Огуряєва, директор з маркетингу, Сільпо
60,000 food kits for single seniors
Агентство: Gres Todorchuk
Ярослава Гресь, партнер, Gres Todorchuk
Олександр Тодорчук, партнер, Gres Todorchuk
Дарія Любімова, СОО, Gres Todorchuk
Анастасія Каменецька, лідер команди, Gres Todorchuk
Софія Безверха, контент менеджер, Gres Todorchuk
Валерія Дорош, pr-менеджер, Gres Todorchuk
Клієнт: Rozetka
Євген Образок, директор з маркетингу, ROZETKA
Андрій Ковалевський, бренд-менеджер, ROZETKA
Компанії-партнери:
БО "Життєлюб"
Нова Пошта
«I, Nina»: Life is worth living for
Команда проєкту "Я, Ніна" звернула увагу державних органів влади на умови, в яких знаходяться онкохворі і вже веде роботу над спільними проєктами.
Агентство: ГО «Логістичний штаб»
Яніна Соколова, Співзасновниця, волонтерка, «Я, Ніна»
Олеся Корженевська, Співзасновниця, продюсерка, «Я, Ніна»
Олена Заяць, Aрт-директорка, «Я, Ніна»
Людмила Самар, Фінансова директорка, «Я, Ніна»
Євгенія Музиченко, Юристка, «Я, Ніна»
Анна Педченко, Бухгалтерка, «Я, Ніна»
Ангеліна Шевелєва, Фотографиня, «Я, Ніна»
Анастасія Рожинська, Проєктна менеджерка, фотографиня, «Я, Ніна»
Марта Гвоздь, Проєктна менеджерка, «Я, Ніна»
Олександра Мирончук, Проєктна менеджерка, «Я, Ніна»
Клієнт: ГО «Логістичний штаб»
Компанії-партнери:
ДонорUA
Hair for Share
#VictoryInOurBlood
Агентство: Ogilvy
Євгенія Дзюбенко, Креативна директора, Ogilvy
Марія Гольдман, Копірайтерка, Ogilvy
Артем Биценко, Арт дирктор, Ogilvy
Наталія Крамар, PR менеджер, Ogilvy
Олег Брежко, Дизайнер, Ogilvy
Дарія Трофименко, Дизайнерка, Ogilvy
Клієнт: Товариство Червоного Хреста України, Міністерство Молоді та Спорту України
Максим Доценко, Генеральний директор національного комітету ТЧХУ
Ірина Бойчева,Голова відділу співробітництва та міжнародних зв‘язків національного комітету ТЧХУ
Ніна Лемеш, Замісник міністру, Міністерство Молоді та Спорту
Компанії-партнери:
агентство онлайн маркетингу BRAB
Роман Баранов, Керуючий партнер, BRAB