Обсяг ринку маркетингових сервісів — 2019: уточнення та коментарі

Експерти МАМІ, оцінюючи результати розвитку ринку маркетингових сервісів у першому півріччі 2019 року, підтверджують дані прогнозу, який був опублікований напередодні Нового року.

Комментарии 1327

Загалом очікування такі:  

  • У цифрах: триває поступове зростання, очікуємо +18%, у грошах це 6 млн. 295 тис. гривень
  • У категоріях: івенти рулять, утримуючи четверту частину від маркетингових сервісів. Друге місце – consumer marketing, в який інвестують рекламодавці, trade marketing – 15%, програми лояльності та нестандартні комунікації – по 10%
  • У настроях: поступове пожвавлення триває, попит на інтелектуальні, креативні та ефективні проекти, технології – велкам, кросс-інструментальна стратегія дає максимальний ефект, стратегічний підхід з акцентом на довгожиттєвість комунікації, у фокусі споживач та як знайти чарівну кнопку до його прихильності (дослідження, вивчання, аналітика  –  практика).

Підсумки 2018 Прогноз 2019
Маркетингові сервіси Скорегований Обсяг 2017р., млн грн. Обсяг 2018р., млн грн. % зміни 2018 до 2017 Обсяг 2019р., млн грн. % зміни 2019 до 2018
Обсяг ринку МС, ВСЬОГО 4 548 5 321 17% 6 295 18%
У тому числі:
Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу) 1 700 1 955 15% 2 248 15%
Loyalty marketing (Mailing, DB management, Contact-Center) 850 935 10% 1 029 10%
Consumer marketing 950 1 140 20% 1 368 20%
Event Marketing and Sponsorship 920 1 150 25% 1 495 30%
Non-standart communications (life placement, ambient media ) 128 141 10% 155 10%

А тепер докладніше пряма мова наших експертів.

Володимир Зборовський, директор Havas Engage Ukraine

Як бачимо, за останнє півріччя справдилися раніше надані прогнози. Ми не спостерігаємо стрімкий ріст ринку, але бачимо стабільний розвиток, що дозволяє бізнесу відчувати себе впевнено та планувати майбутні кроки для ефективної роботи та зростання.

Євгенія Герасимчук, CEO RAM 360

2019 рік надалі демонструє зростаючий попит на комплексні рекламні кампанії зі стратегічною складовою. Клієнти вже давно не інвестують у "одноденні комунікації", все більше цікавить розробка стратегії як довгострокового фундаменту. Відчутна також активність щодо омолодження брендів, здебільшого орієнтованих на нове покоління Y та Z. Не спадає актуальність щодо соціальної складової – зростає кількість social impact проектів та стартапів. Утрейд-секторі продовжується діджиталізація: окрім автоматизації бізнес-процесів з'являється багато прикладів нестандартної присутності в рітейлі. Активно збільшується попит на маркетингову підтримку та рекламне просування ТРЦ, тільки на 2019 у Києві заплановано відкриття понад 12 великих об'єктів, і це не враховуючи регіональний попит.

Світлана Гукова, директор TWIGA'GO!

У 2018-2019 роках стрімке зростання інвестицій брендів у всьому світі показує experiential marketing. І це не дивно. Адже він робить те, що не можуть дати інші канали комунікацій у створенні незабутніх вражень, тісному об'єднання бренду зі споживачами, посилення довіри. 

Я наведу лише 2 показники, які доводять ефективність даного інструменту: 1) 91% споживачів кажуть, що у них більше позитивних емоцій до брендів після участі в активностях із застосуванням experiential marketing; 2) 85% споживачів збільшою ймовірністю придбають товар після участі в таких заходах *. Ми в Україні теж активно йдемо в цьому тренді: все більше проектів з'являється саме в напрямку створення живого унікального досвіду для споживачів і особливо в рамках масових івентів. Причому разом з інвестиціями клієнтів зростають очікування до креативності у реалізації таких проектів.

Олександр Бруско, Account Group Head MEX Advertising

Основними факторами зростання стане продовження тендеції минулих років: повернення ринку до показників докризового періоду 2013-2014 та загальний рівень інфляції в країні. Виключенням може стати Event Marketing, де зростання може становити 30%.

Наталья Крисько, керуючий партнер ARR

Івенти активізувалися і стали ще більш інтерактивними. Під час заходів бренди втягують ЦА в комунікацію, в тому числі довгострокову: підключають інстаграм-фоловерів, збирають контакти, залучають на сторінки/в групи, включають зв'язок ЦА + бренд через емоційно позитивну подію. Звичайно, це створює лояльність до бренду, яка працює і в перспективі.

Consumer promo в ТТ часто використовується для знайомства з новою позицією, і тут швидкість і результат контакту важливіше контенту, носієм комунікації стають подарунки і призи. Як і раніше, активно працює діджиталізіроване промо, але за механікою/тривалістю більш нагадує програми лояльності або адвокацію бренд.

PR в моді: тепер не просто супровідна активність, а самостійна мультиінструментальна стратегія. Переважно онлайн, але формати різноманітні. Аудиторія відчутно молодішає завдяки он-лайн, зазначу ефекту "снігової грудки" - нарощування кількості аудиторії завдяки специфіці віртуальних інструментів.

В цілому, ринок стає більш інтелігентним, інтелектуальним, і контент проекту тепер не тільки для "краси ідеї", але й істотно відбивається на здоров'ї бренду "._

Як бачимо, за підсумками півріччя – політ нормальний, оптимізм стає реалізмом, і кожна креативна думка вартує уваги. Тож не зупиняймося та будуймо успішну галузь разом.

Обсудить с другими читателями:
Погода