Усі 100% часу рекламної квоти, яка дозволена законодавчо на рівні 9 хвилин, буде виведено на ринок і розділено бонусним способом між поточними клієнтами Ocean Media Plus, за умови збереження ними заявлених бюджетів на листопад і грудень. Бонусні виходи будуть в аукціонній системі конкурувати з платними виходами.
Коментує Андрій Партика, президент Ocean Media Plus: “Український бізнес опинився перед новим випробуванням. Російські ракети і іранські “мопеди” з 10-го жовтня атакують Україну, і хоча більшість з них були знищені системами ППО, вони все ж нанесли шкоду енергетичній структурі, яка буде тривати обмежений час. Енергетики зараз працюють понаднормово і роблять усе від них залежне, щоб налагодити електропостачання. За їх прогнозами, якщо не буде нових обстрілів, за 2 тижні усе відновиться. Ми вважаємо, що поточна ситуація - це просто черговий виклик і кожен з нас зобов'язаний зробити все можливе, щоб це пережити, адаптуватись і продовжувати зберігати бізнес кожного з нас, як фундамент для відбудови України під час війни і після перемоги”.
Вся телевізійна інфраструктура в Україні працює. Канали виходять в ефір без перебоїв: як марафон новин, так і розважальний контент. Увага глядачів до телеканалів суттєво виросла із запуском топових шоу, які були зняті до війни. Частка групи Starlight Media зросла, завдяки старту осіннього сезону. Особливо успішною була прем'єра на телеканалі СТБ проекту “Холостяк”, який став лідером по теледивленню серед усіх програм та вивів канал на 1-е місце.
“Зараз ми бачимо, що відключення електроенергії носять здебільшого плановий і стабілізаційний характер. Нажаль, їх більше у Києві, ніж в інших регіонах України і це впливає на рекламний ринок, адже саме в Києві знаходяться центри прийняття рішень. В той момент, коли вимикається світло і люди опиняються в темряві, вони забувають про соціологію і починають керуватись власними емоціями. Ocean Media Plus завжди відчуває пульс ринку і пульс наших клієнтів, саме тому ми і запроваджуємо нову систему лояльності для рекламодавців, які продовжують рекламуватись. За нашими оцінками, загальний показник теледивлення в Україні знизився усього на 7 хвилин, що складає лише 4% та залишився на високому рівні 3 годин і 16 хвилин на день (Ats за минулий 44й тиждень (31 жовтня - 6 листопада), якщо порівнювати із 40-м тижнем (3 жовтня - 9 жовтня), коли ще не було обстрілів).
Вже з 14-го листопада почнуть надходити технічні дані ТВ-панелі на базі нової генеральної сукупності, і ми зможемо більш об'єктивно враховувати реакцію споживачів на обмеження електропостачання, яке може впливати на споживання телебачення. Тож ми будемо забезпечувати клієнтів об'єктивною статистикою, щоб не залучати мольфарів для прогнозування відсотків відключення в Києві та інших регіонах”, - додав Андрій Партика.
Ocean Media Plus буде і надалі продовжувати оперативно реагувати по ситуації, що склалась, на благо своїх клієнтів.
Коментує Сергій Смелянський, генеральний директор Ocean Media Plus: “Ми вдячні кожному клієнту, хто в цей непростий для всіх час продовжує роботу, підтримує економіку і тим самим допомагає Україні на шляху до перемоги. Знаємо, що так само як і ми, наші клієнти вірять в Україну - з середини жовтня, відколи почались атаки на енергетичну структуру України, ми спостерігаємо лише поодинокі позапланові припинення рекламних кампаній наших клієнтів, адже на результатах своїх продажів вони бачать, що ТВ-реклама є для них важливим і ефективним інструментом маркетингової активності. Ми провели перемовини із нашими партнерськими телеканалами, які із розумінням поставилися до ситуації та скоротили свої промо-активності в ефірі, щоб віддати більше ефірного часу для бонусного розміщення комерційних клієнтів, і ми розподілимо весь вільний рекламний час між нашими рекламодавцями. Команда Ocean Media Plus впевнена, що ситуація скоро стабілізується та закликає ринок не піддаватись на маніпуляції та викривлені оцінки псевдо-експертів щодо драматичного падіння теледивлення на окремих тижнях, адже це не відповідає дійсності”.
За матеріалами пресрелізу