Ocean Media запроваджує масштабну програму підтримки рекламодавців у літній період

Найбільший в Україні продавець прямої телевізійної реклами, компанія Ocean Media, запроваджує програму підтримки рекламодавців на літній період.

Комментарии 832

Компанії, які реалізують раніше узгоджену активність своїх брендів в телеефірі, отримають 20% бонусного розміщення. Рекламодавці, які влітку інвестують в комунікацію своїх брендів зі споживачами більше від попереднього плану, отримають 25% бонусів. Якщо бренди не мали раніше заявленої активності, але з’являться в телеефірі влітку з бюджетом не менше 2 млн грн на період березень-серпень, вони додатково отримають 20% бонусного розміщення.

«Карантин став нелегким випробуванням для наших клієнтів, але його пом’якшення вже наприкінці травня дало можливість нашим рекламодавцям почати відновлювати продажі, - відзначає директор з продажів Ocean Media Сергій Смелянський. - В цій ситуації ми готові підтримати партнерів, які розуміють важливість безперервної комунікації зі споживачам й продовжують інвестувати в цей непростий період для компаній та економіки в цілому.

Показники теледивлення в 2020 році б’ють всі рекорди, і в окремі тижні демонструють зростання до 50%. Це створює унікальні можливості для наших клієнтів. Ocean Media пропонує своїм партнерам скористатися можливістю та прокомунікувати з ТВ аудиторією в період збільшеного дивлення та уваги до телебачення.

За даними нашого дослідження, абсолютна більшість наших партнерів розраховує відновити продажі до докризового періоду вже до кінця 2020 року. Я впевнений, що наша програма літнього стимулювання допоможе досягти цієї мети».

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie